خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمنان:

اقتصاد مقاومتی نسخه راهگشای درمان اقتصاد کشورمان است

امام جمعه موقت سمنان گفت:اقتصاد مقاومتی امروز نسخه راهگشای درمان اقتصاد کشورمان محسوب می‌شود و همه مردم و مسؤولان باید به این سیاست‌های ارزشی توجه کافی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۰۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسؤولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به هفته عفاف و حجاب، گرامیداشت این هفته و رعایت موازین شرعی در جامعه را امری الزامی برای همه مردم و جوانان دانست.

وی تصریح کرد: عفاف، میوه و ثمره رعایت حجاب است؛ از این‌رو، همواره باید حجاب اسلامی در جامعه رعایت شود تا کار خدای‌نکرده به برخورد قهری و انتظامی نکشد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: رعایت حجاب اسلامی امروز کشورمان را برابر هجمه‌های دشمن ایمن خواهد کرد و انقلاب اسلامی در طول سالیان دراز اخیر نیز با رعایت موازین شرعی پیش رفته است.

احمدپناهی بیان داشت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه بر همه مردان و زنان واجب بوده و باید نسبت به بدحجابی‌هایی که در صحنه اجتماعی مشاهده می‌شود، حساسیت داشت و امر به معروف و نهی از منکر را به‌درستی و خوبی عملیاتی کرد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: زندگی را باید ساده گرفت و متأسفانه امروز زندگی‌های ما تشریفاتی و با اسراف همراه شده است و از بیت‌المال مسلمین و مال شخصی بریز و بپاش‌های زیادی می‌شود و اسراف محبوب خداوند متعال نیست.

احمدپناهی گفت: میزان هدررفت منابع در ایران بسیار زیاد است و اگر جلوی این اسراف‌ها گرفته شود، کمک خوبی به تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در جامعه خواهد بود.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: خرید کالاهای ایرانی بهترین راه کمک مردم به اقتصاد مقاومتی است و باید تا جایی که امکان دارد، از خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی برای دستگاه‌های اجرایی و منازل پرهیز شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی امروز نسخه راهگشای درمان اقتصاد کشورمان محسوب می‌شود و همه مردم و مسؤولان باید به این سیاست‌های ارزشی توجه کافی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها