خبرهای داغ:

تقدير شورای هیئات مذهبی استان سمنان از شكوه حضور مردم در همایش دفاع از حریم خانواده در سراسراستان

شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بیانیه ای از حضور باشکوه ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهیدپرور استان سمنان در برپایی باشکوه همایش دفاع از خانواده تقدیر و تشکر كرد.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۳۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بیانیه ای از حضور باشکوه ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهیدپرور استان سمنان در برپایی باشکوه همایش دفاع از خانواده تقدیر و تشکر نمود.

در این بیانیه با گرامیداشت قیام خونین مسجد گوهرشاد ، ضمن تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به‌خصوص نسل جوان، خاطر نشان شده است: امروز دشمنان ما با ترویج فرهنگ غربی سعی در کمرنگ جلوه دادن علاقه جوانان ما به حجاب و فرایض دینی دارند که مردم شریف ما با حضور در راهپیمایی روز حجاب و عفاف خط بطلانی بر این اندیشه پوچ کشیدند.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار وشریف میهن اسلامی ایران خواست تا با حضورفعال خود درهمه صحنه ها پایبندی خود را نسبت به انقلاب و ارزشهای اسلامی نشان بدهند.

گفتنی است تجمعات گسترده روز عفاف و حجاب، در راستای دفاع از حریم خانواده در تمامی شهرستان های استان سمنان و باشکوه خاصی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها