خبرهای داغ:
کارشناس امور خانواده تاکیدکرد:

کاهش بسیاری از مشکلات با رعایت اصول و دستورات الهی

کارشناس حوزه عفاف و حجاب با توصیه به رعایت اصول و دستورات الهی خاطرنشان کرد: اگر مردم احادیث و روایات پیامبر و امامان را به اندازه تجویزات روزمره یک پزشک و مکانیک جدی بگیرند و آن را رعایت کنند بی شک شاهد کاهش بسیاری از مشکلات و معضلات در جامعه و خانواده نخواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۵۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر جوانی از کارشناسان حوزه عفاف و حجاب کشور در جمع بسیجیان قزوین با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج سبک های نا متناسب زندگی با فرهنگ و هویت ملی و دینی در میان اقشار مختلف مردم اظهار کرد: یکی از این سبک های زندگی به نام ازدواج سفید می باشد که ما آن را «ازدواج سفید نسل سیاه» می دانیم چرا که نسلی که از این ازدواج ها به وجود می آید دارای آینده ای نامعلوم و گاه بغرنج است.

وی ادامه داد: این سبک ازدواج که در آن دختر و پسر بدون آنکه نامشان در شناسنامه هم آورده شود مدت ها با هم زندگی کرده و اگر خواستند به راحتی از هم جدا شوند این نوع از ازدواج ضربه سهمگین برای زنان به همراه دارد و بیشترین ضرر را به آنها می رساند.

این کارشناس امور خانواده افزود: این سبک زندگی امروز به شدت از سوی شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی گاه به صورت رگباری و گاه زیر پوستی تبلیغ می شود که باید اهداف پشت پرده آن که فروپاشی نهاد خانواده و ترویج بی‌بندوباری است را مورد بررسی قرار داد.

جوانی با اشاره به آمار بالای روابط نامشروع در غرب و آمریکا و تولد نوزادانی سرگردان از این زندگی ها گفت: در حال حاضر ۴۱ درصد متولدین در آمریکا و ۸۴ درصد متولدین در کشور کلمبیا از طریق نامشروع و گاه بدون داشتن پدر یا مادر وجود دارد که این آمار بسیار وحشتناکی است و نشان از اوج تنزل جایگاه خانواده در غرب و آمریکا دارد.

این کارشناس حوزه عفاف و حجاب در پایان با توصیه به رعایت اصول و دستورات الهی خاطرنشان کرد: اگر مردم احادیث و روایات پیامبر و امامان را به اندازه تجویزات روزمره یک پزشک و مکانیک جدی بگیرند و آن را رعایت کنند بی شک شاهد کاهش بسیاری از مشکلات و معضلات در جامعه و خانواده نخواهیم بود.

در پایان این مراسم از خانواده های شهیده شاخص رقیه رضایی، شهید حجت اسدی و شهید حمید سیاهکالی مرادی از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

اجرای نماش گوهرشاد از دیگر برنامه های این تجمع باشکوه بود.

 

1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها