خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان:

الگوهای نامناسب مصرف آب درسال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل

فرماندار تاکستان گفت: با توجه به محدودیت منابع آب و اشاعه الگوهای نامناسب مصرف این ماده حیاتی، ادارات مسؤول باید با پرهیز از برخورد غیرمنطقی در راستای مدیریت آب برخورد قانونی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۳۵۸۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه شورای حفاظت منابع آب که با حضور بخشداران، رؤسای ادارات دادگستری، منابع آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، امور برق و جانشین فرماندهی انتظامی و سپاه امام علی (ع)  شهرستان در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

سیاوش طاهرخانی دراین جلسه ضمن اشاره به ایفای نقش قابل توجه کشاورزی در توسعه شهرستان تاکستان اظهار کرد: در این شهرستان که قاطبه مردم با کشاورزی امرار معاش می‌کنند، موضوع آب‌رسانی از اساسی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است و باید در این خصوص هوشمندانه رفتار کنیم.

وی به بیان مشکلات موجود در حوزه مدیریت آب نیز پرداخت و افزود: در کار اجرایی و طرح موضوعات مداخله‌گرانه مربوط به حوزه کشاورزی باید از بروز هرگونه تنش در این حوزه جلوگیری به عمل آورد.

فرماندار تاکستان اضافه کرد: مدنظر قرار دادن وضعیت اقلیمی، الگوهای غیرمنطقی مصرف آب و مدیریت منابع آب از مقولات مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

طاهرخانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به محدودیت منابع آب و اشاعه الگوهای نامناسب مصرف این ماده حیاتی، ادارات مسؤول باید با پرهیز از برخورد غیرمنطقی در راستای مدیریت آب برخورد قانونی داشته باشند.

گفتنی است در پایان این جلسه رؤسای ادارات گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند.

 

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها