خبرهای داغ:
مسئول گروه تلویزیونی سپاه قزوین اعلام کرد:

حضور گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عج)در دوره یاوران ولایت

مسئول گروه تلویزیونی سپاه قزوین اعلام کرد: گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین در استان همدان برای ساخت مستند دوره یاوران ولایت دانش آموزی مستقر شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

 طیب امیری مسئول گروه تلویزیونی سپاه استان صاحب الامر(عج)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به حضور در اردوگاه طرح یاوران ولایت دانش آموزی بیان کرد: گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین از شروع طرح یاوران ولایت دانش آموزی تا اتمام این طرح در استان همدان مستقر می‌باشد.

وی گفت: به دلیل اینکه رسانه تلویزیونی یک بخش مهم در همراهی جامعه در جهت مقابله با جنگ نرم می باشد از این رو گروه تلویزیونی سپاه قزوین جهت ساخت مستند از این دوره که 140 نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس استان قزوین حضور دارند مستقر شده و درحال ضبط برنامه های اجرایی دوره می باشد.

امیری با اشاره به اهداف گروه تلویزیونی سپاه در طرح های یاوران ولایت اظهار کرد: گروه تلویزیونی با هدف روشنگری اهداف بسیج و الگو سازی برای دیگر اقشار جامعه این مستندهای تلویزیونی راتولید می نماید تا همه شاهد تلاش بسیج برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشند.

مسئول گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین گفت: روزانه اخبار بازدید مسئولان استانی را بصورت گزارش خبری به واحد خبر شبکه استانی قزوین ارسال نموده و در نهایت  دو مستند پس از تکمیل مراحل تصویربرداری به روی میز تدوین میرود و سپس از شبکه استانی مرکز قزوین به روی آنتن خواهد رفت.

 

1001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها