خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان:

رزمندگان استان سمنان نقش تعیین کننده ای در عملیات مرصاد داشتند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان گفت: رزمندگان استان سمنان نقش تعیین کننده ای در عملیات مرصاد داشتند و توطئه منافقان کوردل را در کمینگاه مرصاد خنثی کردند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۵۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
مرتضی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از سمنان به یادواره حماسازان عملیات غرور آفرین مرصاد که به میزبانی سمنان در کرمانشاه در حاشیه برگزاری این یادواره با گرامیداشت یادو خاطره شهدای مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد رزمندگان شجاع و دلیرمرد استان سمنان نقش تعیین کننده ای داشتند که سند و گواه آن فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند« اگر تیپ قائم نبود منافقین تا کرمانشاه می‌آمدند وآنکه ایستاد تیپ قائم (عج) بود» و اولین کسانی که در تنگه مرصاد در سال 67 جلوی منافقان ایستادند رزمندگان استان سمنان بودند.

وی با اشاره به انجام برنامه‌ ریزی‌های لازم و تدارک برنامه‌های مختلف در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد افزود: امسال بنا بر این شد که گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد به میزبانی سمنان در یادمان مرصاد در تنگه چارزبر کرمانشاه برگزار شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان اظهار داشت: بیش از 2 هزار نفر از سمنان در این یادمان حضور یافته اند و از برنامه های تدارک دیده شده بهره لازم را خواهند برد که مهمترین آن همین ویژه برنامه ای است که هم اکنون با عنوان یادمان حماسه سازان غرور آفرین عملیات مرصاد در حال برگزای است.

عبداللهی اهم برنامه های این یادواره را روایتگری راویانی عنوان کرد که خود در سال 67 و در عملیات مرصاد جزء رزمندگان تیپ 12 قائم بوده اند و افزود: این راویان شکست مفتضحانه منافقان کوردل را تشریح می کنندو می گویند آنانکه دیروز در مقابل منافقان ایستادند و فروغ جاویدانشان را بی فروغ کردند امروز نیز در مقابل هر کسی که رنگ نفاق داشته باشد محکم و با صلابت می ایستند.

وی پخش فیلم و کلیپ و روایت گری حماسه مرصاد را برای کاروان ها از جمله برنامه های یادواره عنوان کرد و گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات مرصاد نیز در این یادواره برگزار خواهد شد.

استان سمنان 67 شهید را در عملیات مرصاد تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و این برگ زرینی است که در تاریخ می ماند و سمنان و سمنانی آن را مایه افتخار خود می داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها