پروژه کاندیدا سازی زنجیره ای از باهنر برای اصولگرایان

روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب در شماره دوشنبه چهارم مرداد ماه 1395 خود به طور ویژه به محمد رضا باهنر پرداختند و حتی در قالب گفت و گوی ویژه او را در قامت رقیب اصولگرای! روحانی در سال 96 دیدند.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۰۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب در شماره دوشنبه چهارم مرداد ماه 1395 خود به طور ویژه به محمد رضا باهنر پرداختند و حتی در قالب گفت و گوی ویژه او را در قامت رقیب اصولگرای! روحانی در سال 96 دیدند. خط اصلی حمایت بی موقع از باهنر با پرچمداری روزنامه آرمان در کالبد مصاحبه با عطریانفر نمود پیدا کرد و در حالی که این مجرم فتنه 88 در حال تحلیل مجلس دهم بود، ناگهان وارد فضای انتخاب گردید و باهنر را گزینه مطلوب جریان اصولگرایی در سال 96 نام برد. عطریانفر در قسمتی از مصاحبه خود می آورد: اصولگرايان براي رقابت با آقاي روحاني از منظر عقل سياسي در نهايت بايد به سراغ افرادي مانند آقايان علي اكبر ولايتي، علي لاريجاني، محمود احمدي‌نژاد، سعيد جليلي، محسن رضايي، محمدباقر قاليباف و محمدرضا باهنر بروند.
 
وی بدون اشاره به اقبال مردم و جریان های اصولگرا به باهنر می آورد:  از بين اين افراد نيز تنها كسي كه بالقوه توانايي رقابت با آقاي روحاني را خواهد داشت آقاي محمدرضا باهنر است. وی در ادامه با تفسیر اجمالی شرایط کاندیدهای ذکر شده در انتها می آورد:تنها گزينه پيش روي اصولگرايان كه تاكنون شانس خود را در انتخابات رياست‌جمهوري نيازموده محمدرضا باهنر است.
 
عطریانفر در انتهای مصاحبه خود می آورد: اين در حالي است كه باهنر از هوش سياسي، رفتار حزبي، اعتماد به نفس لازم ومشي اعتدالي مناسبي برخودار است و سابقه طولاني او در كار حزبي و همچنين در مجلس شوراي اسلامي به او جرات حضور مي‌دهد.
 
روزنامه های "آفتاب یزد" و "شرق" نیز در صفحه اصلی خود در روز دوشنبه نیز ستون و عکسی را به محمد رضا باهنر اختصاص داده بودند.
ارسال نظرات