عضو کارگروه بهداشت و سلامت مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

دو تن محموله لبنیاتی تاریخ گذشته در تربت حیدریه کشف شد

رئیس اداره سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: 2100 کیلو محموله لبنیاتی تاریخ گذشته که از فروشگاه‌های استان سیستان و بلوچتسان جمع آوری و در حال انتقال به کارخانه ای در مشهد بود، در ایستگاه شهید شیردل کامه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۹۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلیل جین‌سری در این خصوص اظهار داشت: مامورین ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه در بازرسی از خودروهای عبوری متوجه کامیونی حاوی مقادیر زیادی مواد لبنی می شوند که از سمت شهرهای جنوبی عازم مشهد است.
 
وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع کارشناسان معاونت بهداشتی در محل حاضر ومتوجه می شوند که محموله فوق تاریخ گذشته است که پس از جمع آوری از فروشگاه های استان سیستان وبلوچستان در حال انتقال به یکی از کارخانه های تولید مواد لبنی خراسان رضوی بوده است.
 
جین‌سری ادامه داد: به دلیل احتمال سوءاستفاده وتغییر تاریخ مصرف و نیز بازگشت این محموله به چرخه مصرف در بازار بلافاصله موادکشف شده به همراه خودرو به ستاد معاونت هدایت و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی وتایید سازمان های ذیربط مبنی بر غیر قابل استفاده بودن مواد مکشوفه اقلام مذکور در محل سایت دفن ذباله معدوم شد.
 
رئیس اداره سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اذعان کرد: مواد غذایی تاریخ گذشته قابلیت ارجاع به عامل توزیع یا تولید کننده را ندارد و از شهروندان می خواهیم تا درصورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۹۰ویا نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی اطلاع دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها