خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج تأکید کرد

معرفی الگو و مصداق لازمه اشاعه تفکر بسیجی در جامعه

مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: برای اشاعه تفکر بسیجی به طور دائم از مفاهیم سخن گفته شده در حالی که باید مصداق را به جامعه نشان دهیم.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۴۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تأکید بر اشاعه و ترویج تفکر بسیج اظهار داشت: تعمیم و ترویج هر کاری بر اساس فرموده مقام معظم رهبری نیازمند معرفی الگو است.

وی با بیان اینکه از معرفی الگو به عنوان راه میانبر تعبیر می‌شود، افزود: تا مادامی که فقط شعار دهیم به هدف نمی‌رسیم و چه بسا اثرات منفی به دنبال داشته باشد، اما زمانی که با معرفی الگوی عملی برای اشاعه فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه اقدام کنیم بدون شعار دادن نیز موفق خواهیم بود.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج عنوان کرد: باید با شناسایی سوژه‌ها و تشکیل بانک اطلاعاتی از نخبگان بسیجی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... همت کرد تا با معرفی الگوهای برتر تفکر بسیج در جامعه اشاعه یابد.

وی ادامه داد: در ترویج تفکر بسیجی یک اشکال جدی وجود دارد و آن این است که به طور دائم از مفاهیم سخن گفته شده در حالی که باید مصداق را به جامعه نشان دهیم و به جای اینکه شجره طیبه را مفهومی بیان کنیم باید میوه‌های آن را به مردم بدهیم تا طعم آن را بچشند و به آن سمت حرکت کنند.

احمدی با اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج و اهداف آن تصریح کرد: خبرگزاری بسیج زمانی فعالیت خود را آغاز کرد که بسیاری از رسانه‌های مطرح در حال فعالیت بودند و ما نیز تلاش کردیم تا آن را به نقطه مطلوب برسانیم.

*پیگیری بیمه خبرنگاران در اولویت قرار دارد

وی عنوان کرد: این خصوصیت بسیج است که با ظرفیت عظیم خود اقدام کرده است و امروز خبرگزاری بسیج به همت بسیجیان موفق عمل کرده و با تولیدات خود مرجعیت خوبی پیدا کرده است.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستعضفین بیان داشت: اگر چشم‌اندازی خبرگزاری بسیج محقق شود، رویکرد خوبی را در آینده خواهیم داشت به ویژه با بازوان قدرتمندی که به عنوان باشگاه خبرنگاران بسیج ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده تصریح کرد: دوره مقدماتی آموزش خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج سال گذشته برگزار شد و امسال نیز دوره تکمیلی آن برگزار می‌شود.

احمدی یادآور شد: دوره‌ای نیز هر سال برای خبرنگاران و سرپرستان خبرگزاری بسیج در استان‌ها برگزار می‌شود که در این دوره علوه بر آموزش اهداف و چشم‌انداز خبرگزاری تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال پیگیر بیمه خبرنگاران هستیم، خاطرنشان کرد: بیمه خبرنگاران خبرگزاری بسیج و حل مشکلات آنان امسال در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات