فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در مراسم اعزام دانش آموزان به اردوی جهادی:

حضور ميداني جوانان در مناطق محروم آنان را برای ورود موثر به عرصه مدیریت آماده می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: جنبه مهم اردوهای جهادی آماده شدن جوانان براي ورود به عرصه مديريت است كه اين شناخت از مناطق محروم مي‌تواند ميزان تاثير گذاري آنان را افزايش دهد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۵۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه تربت حیدریه عصر دیروز با حضور 200 نفر از دانش آموزان بسیجی در نمازخانه ستاد ناحیه آغاز و پس از سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه به مناطق محروم اعزام شدند.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی اظهار داشت: در اين اردوها جوانان از نظر روحي و معنوي خود را مي سازند و جنبه دوم آن شناخت محروميت ها و آسيب ها در مناطق مختلف كشور است.
 
وي افزود: حضور ميداني در مناطق محروم سبب شناخت عرصه عمل براي جوانان مي شود و هم اينكه مايه دلگرمي براي محرومان مي شوند.
 
وی ادامه داد: مردم مناطق محروم در اين حركت ها مي بينند كه جوانان مناطق مختلف كشور آنها را از ياد نبرده اند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: جنبه مهم ديگر در اين اردوها، آماده شدن جوانان براي ورود به عرصه مديريت است كه اين شناخت از مناطق محروم مي تواند ميزان تاثير گذاري انها را افزايش دهد.
 
وي بيان داشت: با بررسي همه اين جنبه ها مي بينيم كه هدف تنها ساختن يك اتاق يا سازه نيست بلكه بانيان اين حركت نگاه كلان به موضوعات دارند.
 
سرهنگ گرایلی عنوان كرد: اردوهاي جهادي از كارهاي پسنديده اي است كه اثرات عميقي در كشور برجاي گذاشته است.
 
وي با بيان اينكه پايه اقتصاد ما در گذشته از روستاها بود، اظهار داشت: متاسفانه در مقطعي اين توليد از دست رفت و اين نگاه آمد كه هرچه اضافه آمد بايد به روستاها برود و روستاهايمان به روستاپايانه تبديل شد.
 
وي با اشاره به بازدید از اردوها افزود: كارهاي انجام شده در اين مناطق مايه اميدواري است اما بايد با آموزش، مهارت افزايي و استفاده از فناوري هاي روز روستاهاي ما پايه و در اقتصاد پيشرو باشند.
 
گرایلی بيان كرد: با توجه به حضور جوانان تحصيل كرده در روستا و ظرفيت هاي موجود، ما مي‌توانيم شبكه توليد راه اندازي كنيم و با ايجاد كارگاه و مديريت بهتر روستاها و مناطق محروم را به جايگاه واقعي خود بازگردانيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها