خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن خبر داد

فعالیت 13 گروه جهادی در روستاهای محروم رزن

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید «ابراهیم علی‌معصومی» متشکل از پاسداران سپاه ناحیه رزن گفت: امسال 12 گروه جهادی دیگر نیز متشکل از بسیجیان در روستاهای محروم رزن فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۴۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در رزن از تشکیل گروه جهادی مزین به نام شهید شاخص سال رزن، شهید «ابراهیم علی‌معصومی» اظهار کرد: این گروه متشکل از پاسداران سپاه ناحیه رزن در نخستین اقدام شروع به ساخت ساختمان مسکونی برای دو خانواده نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردند.

وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی مورد نیز این دو ساختمان توسط کمیته امداد تامین می‌شود، افزود: هدف پاسداران از تشکیل این گروه گام برداشتن در راستای محرمیت زدایی از شهرستان و تحقق شعار سال است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: امسال 12 گروه جهادی دیگر نیز متشکل از بسیجیان در بحث آموزش و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به مزایای اردوهای جهادی بیان کرد: اردوهای جهادی در مرحله نخست موجب خودسازی، کادرسازی و گفتمان‌سازی جهادگران می‌شود.

زارعی عنوان کرد: در مرحله بعد نیز اردوهای جهادی علاوه بر تقویت روحیه مسئولین در پاسخگویی به نیازهای مردم، انگیزه‌ای برای ادامه زندگی، دلگرمی، رفع فقر فرهنگی و مادی، شناخت و شکوفایی استعدادهای افراد را در بین محرومین به دنبال دارد.

وی ضمن درخواست از مسئولین برای حمایت بیشتر، یادآور شد: تمام فعالیت گروه‌های جهادی علاوه بر اهداف محرومیت زدایی، در راستای تسهیل مسیر خدمت‌رسانی مسئولین است تا همه با هم برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

ارسال نظرات