خبرهای داغ:
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:

اجرای طرح نظارتی و پايش بازار كالا ویژه تابستان در استان سمنان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی و پایش بازار کالا و خدمات ویژه تابستان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۶۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مهدی یحیایی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان و با توجه به قرار گرفتن این استان در مسیر مواصلاتی مسافران و زائران امام رضا (ع) ، برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می گردد.

وی اظهار داشت: در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل میوه و تره بار ، نانوایی ها ، مراکز اقامتی ، مراکز خرید و رستورانهادر اولویت نظارت خواهد بود .

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: تعداد 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی و مراکز اقامتی و رستورانها نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش قرار خواهند داد.

مهدی یحیایی تصریح کرد: این طرح در کل شهرستانهای تابعه با بهره گیری از توان بازرسان و ناظران افتخاری به اجرا در خواهد آمد و از ظرفیت های تشکل های غیر دولتی و دیگر دستگاههای دولتی در قالب گشت های مشترک استفاده خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها