خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:

سبک زندگی اسلامی از دستورات مهم اسلام درجامعه اسلامی است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین اظهار کرد: بحث سبک زندگی اسلامی از دستورات و تاکیدات مهم اسلام برای جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۶۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی اظهار کرد: بحث سبک زندگی اسلامی از دستورات و تاکیدات مهم اسلام برای جامعه اسلامی است.

وی تبیین کرد: در راستای ترویج و تشویق مردم به رعایت سبک زندگی اسلامی و الگو برداری همه جانبه از زندگی معصومین، آستان قدس رضوی راهکارهایی را به صورت مکتوب درآورده و به طور رایگان در اختیار زائرین قرار می‌دهد.

این مقام مسئول با بررسی تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی مردم در جامعه امروزی تشریح کرد: با وجود ویژگی‌های مثبت شبکه‌های اجتماعی در تسریع اطلاع رسانی، استفاده بیش از حد از اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث دور‌شدن اعضای خانواده از هم و همچنین از بین رفتن ماهیت مهمانی ها و همدلی ها شده است.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه بیان کرد: دین اسلام، دین جامع و کاملی است که برای تمامی مراحل و موقعیت های زندگی دستورات و راهکارهایی ارائه داده که با پیش گرفتن آن ها در زندگی می‌توان به سعادت دنیوی و اخروی دست یافت.

مسئول سازمان بسیج طلاب قزوین با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی در ایران تصریح کرد: استفاده بیش از حد از شبکه های مجازی از حربه های دشمن برای متلاشی کردن خانواده ها می‌باشد.

حجت الاسلام مصطفایی با بیان آمار بالای طلاق در سال های اخیرعنوان کرد: علت اصلی افزایش طلاق در سال های اخیر شکسته شدن حریم ها، از بین رفتن حیا و بی توجهی مردم نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر است.

این مقام مسئول در خاتمه به ارائه راه حل هایی برای ترویج سبک زندگی اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: پیروی کردن از سیره بزرگان و ائمه معصومین  و تطبیق آموزه های اسلام با شرایط کنونی جهان باعث خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان می‌شود.

1101/30ت/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها