حمایت رسمی سازمان سیا از حسن روحانی!

شهریور 1358 بود که امام خمینی (ره) در دیدار اعضای مجلس خبرگان قانون اساسی فرمودند : « اگر چنانچه امریکا از ما تعریف کند و روزنامه‎های امریکا از ما تعریف کنند، آن وقت است که باید مردم بگویند این چه است قضیه؟»
کد خبر: ۸۷۲۰۰۰۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه
23 شهریور 1358 بود که امام خمینی (ره) در دیدار اعضای مجلس خبرگان قانون اساسی و اعضای حزب جمهوری اسلامی فرمودند : « اگر چنانچه امریکا از ما تعریف کند و روزنامه‎های امریکا از ما تعریف کنند، آن وقت است که باید مردم بگویند این چه است قضیه؟»
اما اخیرا جان برنان رئیس سازمان سیا  جمعه در اجلاس سالانه «همایش امنیتی اسپن» در بخش کوتاهی از اظهاراتش که بیشتر بر موضوع سوریه متمرکز شده بود، به موضوع ایران و توافق هسته‌ای نیز پرداخته است.
برنان در پاسخ به این سوال که آیا توافق هسته‌ای تغییری در لحن و اقدامات ایران ایجاد کرده یا نه، گفت: «تصور می‌کنم که این (توافق هسته‌ای) کار درستی بود که انجام شد، چراکه جلوی پیگیری برنامه تسلیحات هسته‌ای آن‌ها را گرفت. این کار رئیس‌جمهور (حسن) روحانی را هم که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد. او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند، به این دلیل که در حکومت ایران بین تندروها و میانه‌روها رقابت وجود دارد.»
 با این حساب و باتوجه به توصیه حضرت امام باید از اقای رئیس جمهور پرسید قضیه چیست؟


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین رادفر
۱۶:۳۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
با سلام ، این حمایت آمریکا از روحانی ننگی بزرگ است بر دولت تدبیر و امید.
خداوند هدایتش کند.