معاون سپاه استان قم:

قمی ها از مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور بازدید می‌کنند

معاون سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه 8 هزار قمی از مناطق عملیات غرب کشور بازدید می‌کنند، گفت: اردوی راهیان نور از روز دوشنبه 11 مرداد آغاز و تا 30 شهریور بازدید از این مناطق ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۰۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،رضا فقیهی در نشست خبری که در آستانه اعزام کاروان‌های راهیان نور به راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور به‌ عنوان یک عملیات فرهنگی کامل تلقی شده و جزو اثرگذارترین عملیات فرهنگی در نسل امروز و نسل‌های گذشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به غرب و شمال غرب کشور گفت: در مسیر بانه سردشت از نقطه‌ای که محل معراج سردار سرلشکر مهدی زین‌الدین و مجید زین‌الدین است، به‌صورت موقت یادمانی را ایجاد کرده‌ایم و احداث یادمان دائم این شهیدان در برنامه‌ریزی‌های بعدی ستاد راهیان نور قرار دارد.
وی با بیان اینکه زائران راهیان نور شهر قم بعد از زیارت مقتل شهیدان زین‌الدین در منطقه دارساوین، از محل شهادت شهید احمد وکیلی و شهیدان قاسمی در شهر میرآباد بازدید می کنند، افزود: سردشت شهری است که در این شهر از حقوق بشری آمریکایی می‌توان تصویربرداری کرد همچنین در روز سوم در مسیر ارومیه از یادمان شهید کاظمی، شهید بروجردی و منطقه والفجر 2 و یادمان تمرچین در منطقه حاج عمران بازدید خواهیم داشت.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با بیان اینکه در راهیان نور که به مناطق غرب و شمال غرب اعزام می‌شوند روایتگری مظلومیت شهدای غرب و شمال غرب را داریم، خاطرنشان کرد: این اردو برای حدود 8 هزار نفر از زائران در استان قم پیش‌بینی‌شده که افراد شرکت‌کننده می‌توانند با مراجعه به پایگاه مقاومت بسیج ثبت‌نام کنند همچنین با توجه به گرمای هوا تا آخر شهریورماه اعزام به مناطق جنوب را نداریم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم بابیان اینکه افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی از دهم مهر آغاز می‌شود، گفت: از دهم مهر اردوی راهیان نور دانش‌آموزی را داریم که به میزبانی قم انجام می‌شود و برنامه از حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام می‌گیرد./م
ارسال نظرات
آخرین اخبار