خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه:

یادواره شهدا موجبات استحکام نظام ،وحدت ملی را فراهم می‌کند

امام جمعه محمدیه گفت: یادواره شهدا سبب بیداری عده‌ای از خواب غفلت می‌شود که نسبت به ارزش‌های دینی شده بی تفاوت هستند و موجبات استحکام نظام و انسجام وحدت ملی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۱۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مرداد ماه قزوین و حومه ابراز داشت: حیات جمهوری اسلامی و عزت این نظام مرهون شهدایی است که هستی خود را برای امنیت و آزادی این کشور هزینه کردند.

وی ادامه گفت: یادواره شهدا سبب بیداری عده‌ای از خواب غفلت می‌شود که نسبت به ارزش‌های دینی شده بی تفاوت هستند و موجبات استحکام نظام و انسجام وحدت ملی را فراهم می‌کند.

امام جمعه شهر محمدیه افزود: صبر و ایستادگی نسل گذشته در برابر رژیم بعثی عراق نشان داد که آنان با همه توان در مسیر حق و ولایت گام برداشتند و فانوس هدایت سایرین شدند تا مدافع آرمان‌های امام راحل(ره) و موجب سرافرازی این نظام و انقلاب باشند.

وی تصریح کرد: پیروزی، شکوفایی و سربلندی ایران فقط در گرو اطاعت از ولایت فقیه است؛ بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا کشورمان آسیب نبیند.

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم سعادت نصیب‌مان شود، طبق فرمایش امام صادق(ع) باید شاکر بر سختی‌ها باشیم و شکر نعمت‌هایی که در زمان سختی بدست آوردیم به جا آوریم.

موسوی موینی خاطرنشان کرد: شهدا در عمل به دستورات الهی و دین مبین اسلام، گوی سبقت را از سایرین ربودند و به همین خاطر است در نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای دارند و عند ربهم یرزقون هستند؛ آنان دنیا را برای خود به منزله  خانه‌ای می‌دانستند که برایشان ابدی نیست و قرار است توشه ‌ای از آن برچینند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: فرزند، والدین، مال و دارایی جز تعلقات دل فریب این دنیا هستند که سبب فراموشی ما از یاد خدا می‌شود ولی شهدا در این مرحله پیروز  از میدان خارج شدند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها