خبرهای داغ:
سفير سابق ايران در قطر:

وعده هاي برجام ،قضيه بُزك نمير بهار بياد است

عربستان ديگر ام القري جهان اسلام نيست ، هنوز زن در عربستان شناسنامه ندارد كشوري با 5/1 برابر خاك ايران وسعت بيش از 11 ميليون بشكه نفت صادر مي كند با 480 ميليارد دلار ذخيره ارزي امروز با كسري بودجه صد ميليارد دلاري همراه است.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۰۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوين، عبدالله سهرابي كارشناس ارشد و معاون سابق آفريقا عربي  وزارت خارجه و سر كنسول ايران در جده عربستان  در همايش هاجران مهاجركه با حضور مربيان و حلقه هاي صالحين بانوان در سالن تبليغات اسلامي به مناسبت شهيده شاخص بسيج كشور رقيه رضايي برگزار گرديد گفت: امروز وظيفه سنگيني بر دوش ما و شماست. شهيده رضايي جوانتين شهيد حج خونين سال 66 بودند شما  حلقه هاي صالحين پرچمداران خون شهدا هستيد شما با حفظ حجاب خود  بايد به عنوان يك الگو در جامعه مطرح باشيد در فاجعه منا در سال گذشته بيش از 9000 شهيد از 20 كشور اسلامي  توسط ال سقوط رقم خورد  امروز چرا دولت عربستان بدين وضع گرفتار شده است.
دنبال شيعه هراسي و سپاه هراسي و ايران هراسي هستند.
سركنسول  ايران در جده عربستان افزود: شما نگاه به رژيم شاهنشاهي كنيد كه پس از 2500 سال حكومت در اين مملكت  43000مستشار آمريكايي در ايران رژه مي رفتند بيش از 2600 ميخانه و مشروب فروشي در تهران وجود داشت. انگلستان روباه مكار بيش از 75 درصد نفت ايران را مي برد و 15 درصد هزينه دربار و كمتر از 10 درصد  براي تمام امورات ملت هزينه مي شد.
کارشناس ارشد سابق عربی آفریقایی وزارت خارجه افزود:  در زمان شاه فضای آلوده ای بر جامعه حاکم بود و این آلودگی و خفقان  به فضای حجاب نیز کشیده شده بود.
سفير سابق ايران در قطربا اشاره به اینکه تمام دارايي هاي ما در اختيار رژيم اسراييل و آمريكا بود اشاره کرد:  دشمنی و کدورت کنونی آمریکاییها و اسراییلی ها در 37سال اخیر به این علت می باشد که ما در این 37سال حرف تازه ای زدیم و الگوی جدیدی را در دنیا مطرح کرده ایم.
سهرابی بیان داشت: . در طي دوجنگ معاهده تركمانچاي و گلستان 17 شهر زيباي ايران را جدا كردند و در  توافق پيچيده بين شاه و انگلستان بحرين را از ايران جدا و تنب بزرگ و كوچك و ابوموسي را  به ايران دادند كه آن هم هنوز اعراب بر سر آن  با ما اختلاف دارند و به دنبال شيعه هراسي و سپاه هراسي و ايران هراسي هستند.
وی ابراز کرد: روزانه 24 ميليون بشكه نفت از تنگه هرمز در خليج فارس مبادله مي شود  و تمام چشم هاي دنيا به اين تنگه دوخته شده است، چرا ايران اين قدر مهم تلقي مي شود؟ ما كه به جايي تجاوز نكرديم؟
. دعا كنيد برخي از مسئولين جايگاه ولايت را بفهمند و درك كنند.
سهرابي در ادامه گفت: وقتي رهبري مي فرمایند: من اعتماد ندارم و آمريكا قابل مذاكره نيست گوش نكرديم حالا قرار است انشا الله  تكنولوژي به ما بدهند كه همان ضرب الامثل معروف بُزك نمير بهار مياد است ، تمام قدرت ما را مي گيرند وابسته مي كنند  بعد هم نفت را مي فروشيم و قطره چكاني  از پول و منابع خودمان به ما لطف كنند اين ضعف متوجه دولت است و فردا بايد جواب شهيد بابايي ها و رضايي ها را بدهد.
وی  تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند: ما براي رفع عقب ماندگي به 30 سال كار پرشتاب نياز داريم. الان 70 درصد صنعت ما تعطيل است در مذاكره با آمريكا و فرانسه جاي پاي منافقين در آنجا محكم تر مي شود. اين وضع فرهنگ است در اطراف تهران 4ميليون نفر زير خط فقر زندگي مي كنند اين فيش هاي نجومي و حقوق هاي ميليوني  به خاطر اين است كه غفلت كرديم و از همديگر سبقت گرفتيم. دعا كنيد برخي از مسئولين جايگاه ولايت را بفهمند و درك كنند.
عربستان بيش از 17 ميليارد دلار به تروريست ها در منطقه كمك كرده است
عبدالله سهرابي  اظهار داشت:عربستان ديگر ام القري جهان اسلام نيست ، هنوز زن در عربستان شناسنامه ندارد. مرد وقتي بيرون مي رود درب را قفل مي كند. كشوري با 5/1 برابر خاك ايران وسعت بيش از 11 ميليون بشكه نفت صادر مي كند با 480 ميليارد دلار ذخيره ارزي  امروز با كسري بودجه صد ميليارد دلاري همراه است. طبق اطلاعاتي كه ما داريم عربستان بيش از 17 ميليارد دلار به تروريست ها در منطقه كمك كرده است واين عليرغم 11 ميليارد دلاري است كه در ساير كشورها در حوزه مدارس علميه و مساجد انجام مي دهد و هرچه اسلام ضربه مي خورد از اين وهابيت است.

شركت سازنده روس و ورد تكنيكال  اعلام كرد به خاطر دعواي شخصي بين شركت بن لادن و محمد سلمان شاهزاده سعودي براي سود بيشتر  اين جرثقيل ها رها شده بود
عبدالله سهرابي كارشناس ارشد سياسي گفت: درطول 40سال گذشته  13 بار در منا فاجعه داشتيم كه منجر به شهادت بسياري از زائرين شده است در حج خونين 1366 كه هنوز يك زن از ايران مفقود است آخرين بار هم فاجعه منا كه بيش از 9000نفر از حجاج 20 كشور اسلامي به شهادت رسيدند.
وی در خصوص علت این حادثه اخیر در منا گفت:  بيش از 27 جرثقيل پاور كلينگ در مكه مكرمه نصب بود و شركت سازنده روس وورد تكنيكال  اعلام كرد به خاطر دعواي شخصي بين شركت بن لادن و محمد سلمان شاهزاده سعودي براي سود بيشتر  اين جرثقيل ها رها شده بود  اين بي تدبيري  و بي لياقتي آل سعود بود در مشهد 42ميليون زائر  تردد دارند چرا چنين اتفاقي براي  آنان نمي افتد؟.آتش نشاني 200 متري بود چرا آب به دست  حجاج نداديد؟ بسياري از  شهداي ما تشنه جان دادند.
دوربين  هاي امنيتي با دستور ملك سلمان جمع آوري و فيلم  ها داده نشد تا سند جنايت آنان مخفي بماند.
سفير سابق ايران در قطر اظهار کرد:  تمام اين مسيرها دوربين هاي امنيتي دارند و با دستور ملك سلمان جمع آوري و فيلم  ها داده نشد تا سند جنايت آنان مخفي بماند. وقتي محمد بن سلمان با 176 ماشين آمد و از داخل ماشين رمي جمرات كرد مسير را مسدود كردند و آفريقايي هاي قوي هيكل را گفتند كه برگرديد ، آنها هم وارد جمعيت شدندو ويلچير به پاي حجاج افتاد و فاجعه آغاز شد. امسال ما حج نداريم و طبق اطلاعاتي كه ما داريم، احتمال دارد سعودي ها  1500 نفر از منافقين را ببرند و بعثه ايرانيان را راه بيندازند و با بمب گذاري و حملات انتحاري  حادثه اي را رقم بزنند و بعد با دستگيري آنان بگويند ايرانيان براي خرابكاري آمدند و بر عليه ما سند سازي و اجماع راه بيندازند.
كپي نامه ال سعود به منافقين و ريگي را كه فوق محرمانه بود  به پادشاه عربستان نشان داديم
وي افزود: ما اشراف اطلاعاتي كامل در منطقه داريم، آن تروريست انتحاري كه زير ماشين مخفي شده بود در ورودي تهران دستگير شد در مرزهاي ما هر  اتفاقي بيفتد زير سر آل سعود است. وقتي وزير اطلاعات در گذشته به عربستان رفت  با تندي  هيت حاكمه ال سعود را خطاب قرار داد كه شماره تلفن و كپي نامه را به آل سعود دادند رنگشان عوض شد و هيچ چيز براي دفاع نداشتند. 8 بار با مسعود رجوي در جده عربستان ديدار كردند و تا زمانيكه با خدا هستيم هيچ قدرتي توانايي غلبه بر ما را ندارند .
برخي از بزرگان در قضيه طالبان  گفتند : بايد وارد جنگ شويم
غربي ها بر اساس قرارداد سايكس پيكو تصميم دارند كشور ها را بر اساس منافع خود تجزيه كنند. وقتي قضيه طالبان پيش  آمد جسد ديپلمات هاي ما در مزار شريف بيش از سه روز روي ميز كارشان رها شده بود و بنده مامور بازگرداندن اجساد بودم كشوري بنام بحرين كه 86 درصد شيعه هستند هيچ جايگاهي در اداره كشور ندارند. در قضيه طالبان بيش از 50000بسيجي به سوي مرزها حركت كردند و برخي از بزرگان  گفتند: بايد وارد جنگ شويم اما رهبر انقلاب  فرمودند: ما به هيچ كشوري تجاوز نمي كنيم  كنار مرزها  بايستيد اما كشور هاي عربي بيش از 437 ميليارد دلار خرج صدام كردند اما هيچ كاري نتوانستند بكنند.



1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها