خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد:

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان میامی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به مناطق محروم بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۷۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان میامی اظهار کرد: پنجمین گروه جهادی بسیج دانشجویی شاهرود با نام گروه جهادی (شهید آوینی) از واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شاهرود به روستاهای محروم نام نیک و قوشه و حسین آباد بخش کالپوش میامی اعزام شدند.

وی افزود: در این گروه 96 نفر از خواهران بسیجی حضور دارند و در عرصه های مختلف فرهنگی،آموزشی و کارآفرینی و علمی و اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهند کرد.

جلیلی خاطر نشان کرد: این دانشجویان به مدت ده روز در منطقه حاضر خواهند بود و به فعالیت خواهند پرداخت و قرارگاه اردوهای جهادی در منطقه زودتر برپا شده بود تا مقدمات کار را پیگیری نمایند.

وی با اشاره به اعزام ششمین کاروان جهادی بیان کرد: گروه جهادی (شهید رجب بیگی) واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روستای محروم دشت شاد بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود ادامه داد: این گروه 24 نفره در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی و کارآفرینی و علمی و اقتصاد مقاومتی و پزشکی و بهداشت فردی و اجتماعی به مدت ده روز فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اعزام هفتمین گروه جهادی از واحد براداران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: گروه جهادی (شهید تابسته) به استعداد 24 نفر از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روستای کرنگ بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.

جلیلی افزود: این گروه جهادی در روستای کرنگ به فعالیت های فرهنگی،آموزشی و کارآفرینی و علمی و اقتصاد مقاومتی و پزشکی و بهداشت به مدت ده روز فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اعزام گروه جهادی به منطقه محروم حق الخواجه از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی گفت: گروه جهادی(شهید علمدار) از واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی شاهرود به روستای محروم حق الخواجه بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.

جلیلی خاطر نشان کرد: این گروه 20 نفره به مدت ده روز در عرصه های مختلف فرهنگی،آموزشی و کارآفرینی و علمی و اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود با بیان اینکه استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی بسیار خوب است عنوان کرد: خوشبختانه موضوع اردوهای جهادی در دانشگاه ها به خوبی تبیین شده است و امروز دانشجویان ما با درک شرایط و با توجه به سال اقتصاد مقاومتی پیشگام در عرصه جهاد و تبیین این موضوع در جامعه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها