هشتمین طرح ولایت دانشجویی با حضور بیش از 170 دانشجوی دانشگاه های استان ایلام از امروز آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر محمد ملکی مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین طرح ولایت دانشجویی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز اولین روز از افتتاحیه هشتمین دوره طرح ولایت با عنوان خط امام(ره) استانی سال 95 از 13 تا 23 مرداد با حضور بیش از 170 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان ایلام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام آغاز شد.

وی افزود: هدف از برگزاری دوره، آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی،کادرسازی و تربیت نیروهای هم طراز انقلاب در جامعه است. این دانشجویان پس از موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه به دوره دعوت شده اند.مکان آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی برای برادران، دانشکده بهداشت و برای خواهران دانشکده پرستاری می باشد.

دکتر ملکی مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام تصریح کرد: در این دوره بیش از 70 ساعت کلاس آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در حوزه های " معرفتی، بصیرتی، مهارتی، تشکیلاتی" با حضور اساتید مجرب موسسه آموزشی پژوهشی حضرت امام(ره) و اساتید برجسته استانی برگزار می شود.


ملکی در ادامه گفت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت دوره بیش از 20 همایش در موضوعات مختلف؛ تحلیل شرایط روز کشور و تحولات منطقه،طب اسلامی، فرقه های ضاله و انحرافی، آسیب های اجتماعی، امر به معروف، گفتمان انقلاب اسلامی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، و تربیت اسلامی در دروه طرح ولایت امسال برگزار می شود.

وی تاکید داشت: علاوه بر همایش ها و برنامه های آموزشی، برنامه شبی با شهدا،یادواره شهدای مدافع حرم، نمایشگاه حجاب و عفاف، پخش فیلم، غبار روبی مزار شهدا و برنامه های ورزشی و تفریحی اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام افزود: اردو میان دوره ای یک روزه تفریحی به مقصد خران ایوان و دیدار با امام جمعه شهرستان ایوان از دیگر برنامکه های اجرایی طرح خواهد بود.

ملکی در پایان اذعان کرد: در پایان دوره تمامی دانش پژوهان طرح ولایتی به اردو دو روزه راهیان نور شمالغرب کشور اعزام می شوند.
ارسال نظرات