خبرهای داغ:
در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س)

همایش کوهپیمایی کارکنان سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد

همایش کوهپیمایی کارکنان سپاه شاهرود به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۳۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش کوهپیمایی کارکنان سپاه شاهرود به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در منطقه اولنگ برگزار شد.

در این برنامه ورزشی شرکت کنندگان با پیمودن بیش از 3 کیلومتر از ارتفاعات منطقه اولنگ میلاد مسعود حضرت معصومه(س) را گرامی داشتند.

حسین گرزین مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این برنامه در راستای حفظ و انسجام و ارتقاء مهارت های فردی و گروهی پایوران و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت برگزار شد افزود: ترویج ورزش همگانی و ارتقا سطح توانمندی جسمانی پایوران از اهداف برگزاری این برنامه هاست و تلاش ما این است هر ما یک برنامه کوهپیمایی و پیاده روی در ارتفاعات شهرستان شاهرود برای کارکنان برگزار نماییم که تاکنون این هدف محقق شده است.

وی با اینکه برنامه های مختلف ورزشی با ایجاد باشگاه مقاومت برای کارکنان و بسیجیان محقق شد افزود: با ایجاد این باشگاه در عرصه فعالیت های قهرمانی می توان فعالیت گسترده انجام داد و ان شاالله در آینده بسیجیان و کارکنان ما در عرصه های ملی و بین المللی ورزشی خواهند درخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها