مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در گفتگو با "بسیج":

فروش مجدد کالای قاچاق بزرگترین ضربه به تولیدات داخلی و اشتغال است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بیان داشت: فروش مجدد کالای خارجی در داخل کشور به تولید داخلی و اشتغال زایی ضربه می زند؛ بنابراین کالای قاچاق کشف شده باید امحا شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۷۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی در جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون هنرمندان درگز گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید نقش خود را در آگاه‌سازی و فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی بشناسند و برای آن تلاش نمایند.
 
سید جواد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری اذعان داشت: بسیاری از مسئولین کشور دیدگاه اشتباهی از برجام داشتند و تصور می کردند که برجام می تواند مشکلات کشور را حل کند.
 
وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و بدعهدی در ذات اوست و نمی توان لحظه‌ای به آن اعتماد کرد.
 
کمالی با بیان اینکه آمریکا به دنبال منافع خود در جهان است گفت: آمریکا در مسایل منطقه‌ای دخالت می کند تا به منافع سوء خود دست یابد.
 
وی افزود: آمریکا در کشورهای منطقه دخالت می کند چرا که می‌توان به راحتی نقش آمریکا را در اتفاقات منفی خاورمیانه جست‌وجو کرد.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امحای اجناس کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: وقتی کالای قاچاق توقیف می‌شود؛ متاسفانه مسئولین برای کسب درآمد، آن کالا را مجددا در داخل کشور به فروش می رسانند.
 
وی با بیان اینکه جریمه کردن راه مقابله از تولید داخلی و اشتغالزایی نیست؛ تاکید کرد: فروش مجدد کالای خارجی در داخل کشور به تولید داخلی و اشتغال زایی ضربه می زند؛ بنابراین کالای قاچاق کشف شده باید امحا شود.
 
کمالی درباره مسایل فرهنگی و نقش آن در تثبیت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید نقش خود را در آگاه سازی و فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی بشناسند و برای آن تلاش نمایند.
 
وی افزود: اگر فرهنگی بخواهد ماندگار شود باید با هنر عجین شود و در این راه رسانه‌ها نقش حیاتی دارند.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با بیان اینکه مسئولین باید روی پای خود بایستند؛ گفت: مسئولین باید همزمان با شعار، خود نیز با اقدام عملی از کالای داخلی در زندگی شخصی خود استفاده نمایند.
 
وی افزود: کشورهای صنعتی، نیز برای رسیدن به این جایگاه خود در جهان، از خودباوری و فرهنگ سازی شروع کرده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها