خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه کرامت

دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود با خانواده شهدای دانش آموز شاهسوار و رضایی + تصاوير

در گرامیداشت دهه کرامت فرماندهی و شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با خانواده شهدای دانش آموز حسین شاهسوار و جواد رضایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود به مناسبت دهه کرامت با خانواده شهدای دانش آموزی حسین شاهسوار و جواد رضایی دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در این دیدارها با تلاوت کلام الله مجید با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با بیان اینکه ما همه مدیون شهدا و ایثار و فداکاری آنها هستیم اظهار کرد: اگر ایثار و فداکاری این شهدای عزیز نبود امروز معلوم نبود سرنوشت ما مانند کدام یک از کشورهای همسایه بود و همه ما مدیون این ایثار و فداکاری هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در این عصر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است افزود: نسل نوجوان و جوان ما در هجمه شدید دشمنان در جنگ نرم است و ما در بسیج تمام تلاش خود را در بحث فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این قشر بکار گرفته ایم و برنامه های مختلف فرهنگی در این عرصه طراحی و اجرا می نماییم.

غنایی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر توطئه دشمنان است بیان کرد: امروز نوجوانان ما مانند نوجوانان و شهدای دانش آموز ما در دهه 60 بصیرت و بینش دارند و تلاش دارند تا با تاسی به شهدا در مسیر آنان حرکت کنند.


در این دیدارها قاب تصاویر شهدا و هدیه به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.

شهید حسین شاهسوار در سن 16 سالگی و در حالی که دانش آموز سال اول متوسطه دبیرستان شهید میرغفوریان بود در مرحله دوم اعزام در سی ام فروردین سال 1364 به شهادت رسید و شهید جواد رضایی در سن 17 سالگی و در حالی که دانش آموز سال اول دبیرستان شهید میرغفوریان بود در منطقه ماووت عراق در بیست و پنجم اسفندماه سال 66 در شیمیایی صدامیان کافر شربت شهادت را نوشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها