خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های گرمسار و آرادان خبر داد؛

اعزام 2 گروه جهادی «افسران فاطمی» و «انصار الزهرا » به چشمه نادی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های گرمسار و آرادان از اعزام دو گروه جهادی «افسران فاطمی» و « انصار الزهرا» به روستای چشمه نادی از توابع ایوانکی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۶۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
میثم یغمایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در بیستم مرداد ماه دو گروه جهادی افسران فاطمی و انصار الزهرا برای انجام امور فرهنگی،آموزشی و بهداشتی به روستای چشمه نادی اعزام خواهند شد.

وی با تأکید براینکه خودسازی در اولویت اهداف گروه جهادی است،افزود: گروه جهادی انصار الزهرا با فعالیت تخصصی در زمینه بهداشتی از دانشجویان دانشگاه پیراپزشکی آرادان و گروه جهادی افسران فاطمی با فعالیت های فرهنگی و آموزشی از دانشجویان دانشگاه های آزادگرمسار،پیام‌نور ایوانکی و پیام‌نور گرمسار اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه 20 جهاد گر خواهر در این گروه حضور دارند،خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اولویت های جهادگران علاوه بر انجام کارهای عمرانی، فرهنگی و خدماتی به مردم مناطق محروم، به سفارش مقام معظم رهبری ارتقا روحیه مطالبه گری دانشجویان در جهت مرتفع سازی مشکلات روستائیان و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان امر در نهاد ها و دستگاه های دولتی است.

وی با اشاره به شعار سال و منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی،افزود: روستائیان حلقه های اولیه تولید هستند و گروه های جهادی با روحیه تلاش خود به مردم هم روحیه می دهند که خود اتکا باشند و به مردم مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات کمک می کنند که به جایگاه اصلی خود که همان حلقه اولیه تولید است؛ باز گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها