خبرهای داغ:
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:

پیام فصل شیدایی مبتنی بر فطرت است

رییس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دنیای استکبار دست در ذائقه بشری برده‌اند که پیام فصل شیدایی مبتنی بر فطرت است.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۵۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی  رییس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌ها گفت: این نمایش زمانی در تهران به نام‌های مختلف کار کرد و عناوین متعددی را به دست آورد.

 وی افزود: این نمایش در پیاده روی اربعین کار شد و از حدود مکانی ایران فراتر رفته است امروز  این نمایش با کیفیت و کمیت  در حال بین المللی شدن است و سریال های بزرگ و فاخر دینی مانند یوسف پیامبر و مختار  در کشور های مختلف منتشر می شود و  مورد استقبال فراوان قرار می‌گیرد.

 این مسئول با اشاره به استقبال خوب مردم اذعان کرد: این برنامه چندین نمایش موفق در استانها  داشته که با استقبال بی نظیر همراه بوده است و در استانهای کرمانشاه و یزد با استقبال 8تا 14 هزار نفری همراه بوده، این برنامه در استان قزوین با  استقبال بی نظیر مردم و خوش ذوق  هنردوستان همراه خواهد شد.

پیام فصل شیدایی مبتنی بر فطرت است

رییس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی متذکر شد: امروز دنیای استکبار دست در ذائقه بشری برده‌اند  که پیام فصل شیدایی مبتنی بر فطرت است.

 این برنامه به عنوان یک هنر و الگو در حوزه کار فرهنگی و اسلامی است. که از خلقت آدم تا خاتم را مورد بررسی با ابزار های جدید سینما و تئاتر و تلویزیون  قرار می گیرد .

ترافیک سنگین به دلیل حجم بالای استقبال کنندگان

کاظمی با بیان اینکه بلیط‌ها به صورت رایگان می‌باشد، یادآور شد: این برنامه در مدخل ورودی طلائیه در مجمعه فرهنگی مرحوم سلحشور  اجرا خواهد شد و بلیط‍‌ها رایگان است لذا  از 20 مرداد تا 29 مرداد این برنامه اجرا خواهد شد و در صورت استقبال چندیدین شب هم  در خدمت تیم نمایشی هستیم.

وی افزود: سه روز اول برنامه در شب های  چهار شنبه و پنج شنبه و جمعه  رزرو شده است و در شب اول 8000نفر و در شب های بعد تا 10000 نفر پیش بینی شده است.

این مسئول تبیین کرد:  به دلیل ترافیک سنگین ما با مشکل ترافیک و پارکینگ مواجهه خواهیم شد در همین راستا  و برای سهولت تردد هنر دوستان انقلاب و مردم پارکینگ دانشگاه آزاد را مورد  استفاده قرار خواهیم داد و برای حفظ نظم هیچ کس بدون بلیط حق ورود ندارد و بر اورد ما این است که بیش از 10 شب نمایش  در استان اجرا شود و این به  حجم بالی استقبال کنندگان خواهد بود.

وی در خاتمه تشریح کرد: نحوه توزیع بلیط از طریق روابط عمومی دستگاهها ، سبزه میدان ،امام زاده حسین  و پارک الغدیر، پارک فدک می باشد و از طریق سامانه پیامکی با ارسال عدد 7به شماره 1000101357می توانند بلیط تهیه کنند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها