خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

همایش صبر و پایداری در قزوین برگزار می‌شود

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، همایش صبر و پایداری با حضور آزادگان استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۰۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفـت: مرداد ماه یادآور یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور کاروان آزادگان صبور و مقاوم در میهن اسلامی، همواره در یادها و خاطرات زنده و ماندنی است.

وی افزود: در روز ورود آزادگان سراسر میهن اسلامی از جمله استان قزوین، شاهد حضور گسترده‌ی آزادگانی بودیم که سال‌ها در زندان‌های رژیم بعث در انتظار آزادی و بازگشت به میهن بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بزرگداشت یاد و خاطره‌ی روزهای ورود آزادگان کمتر از حماسه‌های جاوید شهدا و جانبازان در طول سال‌های دفاع مقدس نیست.

حقایق‌پور افزود: آزادگان، شهدای زنده‌ای هستند که در طول حیات خود مسئولیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارند و در طول سال‌های پس از آزادی با حضورشان در صحنه‌های مختلف، این وظیفه را به اثبات رساندند.


وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت خاطره‌ی بازگشت افتخارآفرین آزادگان، همایش صبر و پایداری را با حضور 663 آزاده استان قزوین برگزار می‌کند، گفت: این همایش از ساعت 10 تا 17، پنجشنبه، 28 مرداد ماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی طلائیه قزوین برپا می‌شود.


این مسئول افزود: در این همایش ضمن اینکه آزادگان سراسر استان قزوین بار دیگر در کنار هم قرار گرفته و یاد و خاطره‌ی روزهای اسارت را مرور می‌کنند، برنامه‌های هم‌اندیشی آزادگان با مسئولین، برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و مسابقات ورزشی نیز برگزار می‌شود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها