خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرز:

پیشرفت تولید داخلی در گرو ایجاد تنوع و خلاقیت در محصولات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز اذعان کرد: پیشرفت تولید داخلی در گرو ایجاد و افزایش تنوع و خلاقیت، بکار گرفتن ابتکارعمل و ارائه محصولات با کیفیت بالا و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۸۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از ابداعات مقام معظم رهبری می‌باشد که بعد از به نتیجه نرسیدن بحث تقابل اقتصادی از سوی ایشان به‌عنوان تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور پیشنهاد شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تبیین‌ کرد: در وضعیت کنونی کشور هیچ کس نمی‌تواند مشکل اشتغال،ازدواج، بازار و تورم و مشکلات عدیده در بخش نفوذ فرهنگی را منکر شود.

شجاعی‌مهر ضمن یادآور شدن عمل هوشمندانه دانش‌آموز برنده جایزه المپیاد علمی، تشریح کرد: همه ما باید دانش‌آموزی را که به‌دلیل برند خارجی جایزه المپیاد علمی از پذیرفتن جایزه‌ امتناع کردرا الگو قرار دهیم و با مصرف محصول ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.

وی در ادامه به بیان آفت‌ها و مشکلات تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه پرداخت و تصریح کرد: مصرف‌گرایی، تجمل‌گرایی، مد‌گرایی و برندگرایی از آفت‌ها و مشکلات فرهنگی راه اقتصاد مقاومتی هستند که ارائه محصولات داخلی با مارک‌های خارجی گواهی بر این مشکل عظیم فرهنگی می‌باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه همیشه جنس خارجی بهتر از مشابه داخلی نیست راه نجات صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی را افزایش کیفیت محصولاتشان دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت تولید داخلی در گرو ایجاد و افزایش تنوع و خلاقیت، بکار گرفتن ابتکارعمل و ارائه محصولات با کیفیت بالا و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

شجاعی‌مهر با اشاره به این‌که اقدامات عملی خاصی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام نشده‌است افزود: وضع قراردادهای نفتی، بحث برجام و پسابرجام و فیش‌های حقوقی نجومی که مسائل روز کشور هستند همگی مغایر با اقتصاد مقاومتی می‌باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز در خاتمه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری حربه تحریم آخرین تیر دشمن برای ضربه‌زدن به کشور است و دلیل تمدید شعار اقتصاد مقاومتی از سوی ایشان انجام نشدن اقدامات مفید در این‌راستا می‌باشد.

1101/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها