خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد اسلامی نجات دهنده ی مشکل اقتصاد جهان در آینده است

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مشکلات اقتصادی تنها دامن گیر کشور ما نیست مسئله ای است که تمام کشور های دنیا امروزه با آن مواجه هستند و آینده ی دنیا را فقط اقتصاد اسلامی می تواند نجاد دهد.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۰۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، اظهار کرد: کسی که به روز رستاخیز ایمان دارد و می داند در آن روز از همه ی کار های انسان می پرسند، باید مراقب زبان خود باشد.

 

وی با اشاره به آیات سوره مؤمنون صفات مومنان واقعی را برشمرد و بیان داشت: خشوع در نماز نشانه شیعه ی واقعی است وقتی نماز می خواند خود را در برابر خدا حقیر می بیند و نماز را با حضور قلب می خواند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان حدیثی از امام رضا (ع) تصریح کرد: اگر می خواهید بدانید چه کسی مؤمن تر است به اخلاق او نگاه کنید.

 

وی یکی از اخلاقیات مؤمن را فراهم کردن ضمینه ی ازدواج آسان برای جوانان دانست و در این خصوص گفت: دخالت ها و سخت گیری های بی مورد  در امور ازدواج جوانان آفت های زیادی را برای جوانان و جامعه به همراه دارد.

 

حجت الاسلام محمدی پور در ادامه اظهار داشت: مبارزه با ظلم و ستم جزء ملزومات زندگی همه ی انسان ها ست و تا ریشه کن شدن ظلم و ظهور منجی عالم بشریت مبارزه با ظلم ادامه دارد.

 

وی افزود: برخی از سخن پیامبر اسلام که می فرماید بهشت زیر سایه شمشیر هاست تعابیری سوء برداشت می کنند و پیامبر گرامی اسلام را را خشونت طلب معرفی می کنند در صورتی که خشونت طلب کسانی هستند که اموال مستضعفان را می بلعند.

 

محمدی پور خاطر نشان کرد: اگر پیامبر اسلام با زور شمشیر با ابوسفیان مبارزه نمی کرد نمی توانست ظلم را در حجاز ریشه کن کند پیامبر اسلام بعد از بیست سال مبارزه و رنج موفق شد ابوسفیان را در برابر خودش تسلیم کند.

 

وی افزود: در آن روزگار رسول خدا (ص) فرمود شمشیر و امروز فرزند او می فرماید توان موشکی را هر روز باید تقویت کنیم و این همان شمشیری است که بهشت زیر سایه ی آن است و این شمشیری است که در مقابل ظالمین کشیده می شود.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی و داخلی کشور افزود: مشکلات اقتصادی تنها دامن گیر کشور ما نیست مسئله ای است که تمام کشور های دنیا امروزه با آن مواجه هستند و آینده ی دنیا را فقط اقتصاد اسلامی می تواند نجاد دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: نجات دهنده ی مشکل اقتصاد جهان درآینده، فقط اقتصاد اسلامی است همان چیزی که ما هنوز در کشور خودمان نتوانستیم اجرا کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی پور افزود: زمانی مشکلات اقتصادی حل می شود که ما بتوانیم نظام سرمایه داری را از بین ببریم و نظام اسلامی بر دنیا حکم فرما باشد که عدالت اجتماعی را به دنبال دارد و این چیزی است که لازمه آن مبارزه است و امروز رهبر انقلاب یک تنه در برابر قدرت های دنیا ایستاده است لذا به صلاح نیست که مشکلات داخلی کشور را بزرگ کنیم و به گوش دشمنان برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار