حجت الاسلام دری:

ترویج فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه،نیازمند شناخت صحیح مفهوم انتظار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترویج فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه نیازمند شناخت صحیح مفهوم انتظار است و تبیین مناسب جامعه منتظر، زمینه ترویج این فرهنگ اصیل را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۰۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام دری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه شناخت معانی انتظار و مهدویت می‌‌تواند بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ مهدویت باشد، گفت: ترویج فرهنگ انتظار یکی از محوری‌ترین رسالت‌های جامعه اسلامی است  و نشناختن این فرهنگ، سبب بروز مشکلات و آسیب‌های بسیاری می‌شود.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه نیازمند شناخت صحیح مفهوم انتظار است و تبیین مناسب جامعه منتظر، زمینه ترویج این فرهنگ اصیل را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام دری تاکید کرد: همه متولیان دینی و فرهنگی در جامعه اسلامی باید در  مسیر ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه قدم بردارند، چرا که ترویج فرهنگ انتظار یکی از محوری‌ترین رسالت‌های جامعه اسلامی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین افزود:فرهنگ انتظار در امتداد مسیر فرهنگ عاشورا قرار دارد و خیمه‌گاه ولی‌عصر (عج) بهترین تکیه‌گاه و دل‌گرمی منتظران است.
وی مشکلات جامعه بشری را دوری از فرهنگ اصیل مهدویت دانست و ادامه داد: نهادینه‌سازی اندیشه اصیل مهدویت در سطح جهان همه مشکلات و ناهنجاری‌های امروز بشر را برطرف می‌کند.
ارسال نظرات