فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

هرکسی دل در گرو انقلاب و ولایت دارد بسیجی است

سردار رضا محمدسلیمانی در آئین افتتاحیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج متعلق به کل جامعه است.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۱۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره آموزشی طرح یاوران ولایت با حضور 320نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام دختر استان چهارمحال و بختیاری در دبیرستان نمونه دخترانه پژوهش شهرکرد آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در افتتاحیه این دوره آموزشی، ضمن تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام رضا علیه السلام گفت:‌ بسیج بدست امام راحل(ره) و متناسب با نوع نیاز انقلاب و همزاد با انقلاب و متناسب با تهدیدات و خاستگاه انقلاب اسلامی تشکیل و وارد عمل شد.

سردار رضا محمدسلیمانی با اشاره به تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با آنها، عرصه های فعالیت بسیج را گسترده دانست و افزود: گاهی بسیج در جبهه فرهنگی مورد نیاز است که لباس متناسب با آن جبهه را می پوشد و گاهی نیز در جنگ نرم مورد نیاز است، که متناسب با این عرصه وارد میدان می شود و گاهی نیز در حوزه سازندگی وارد شده و کمر به همت به محرومیت زدایی از چهره مناطق نیازمند می زداید.

وی، بسیج را متعلق به کل جامه و کسانی دانست که دل در گرو انقلاب اسلامی و ولایت دارند و هرکجا احساس کردند خلاء ای وجود دارد، با روحیه انقلابی وارد عمل می شوند و مشکلات را از سر راه برمی دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: بسیج در استان ما در بخش سازندگی وارد عمل شده و در مورد اقتصاد مقاومتی تنها دستگاهی است که صادقانه وارد میدان شده و عمل می کند.

وی، تأکید کرد: هرجایی بسیج وارد عمل شده، انقلابی بوجود آمده است. هرجا بسیج بوده، پویایی و نشاط و حرکت نیز بوده است. بسیج با راهبرد ولایت حرکت می کند و تا عمق هدف نیز می رود.

سردار محمدسلیمانی، خطاب به شرکت کنندگان دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: شما دانش آموزان بسیجی باید خود را برای جهاد علمی بزرگ آماده کنید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: الان ما باید تراز انقلاب اسلامی باشیم، روز به روز رشد علمی و سیاسی و مذهبی خود را باید افزایش بدهیم. بسیجی ما باید ظاهر، اخلاق، کردار، رفتار و نجابت فاطمی و زینبی داشته باشد.

وی، در پایان ابراز امیدواری کرد؛ دانش آموزان شرکت کننده در دوره طرح ولایت، ان شاءالله از این فرصت ها استفاده کنند و بدانند که آینده از آن جوانان است، به شرطی که متناسب با دیدگاه های ارزشی انقلاب رشد کنند و بر نهادینه کردن آرمانهای اصیل اسلامی پافشاری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار