خبرهای داغ:
در گرامیداشت میلاد امام رضا(ع)برگزار شد؛

جشن های بزرگداشت امام رضا و دهه کرامت در بوستان های سلامت شاهرود

به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت جشن های بزرگداشت این ایام در بوستان های سلامت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۳۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) جشن میلاد با حضور اقشار مختلف مردم و مسافرین در بوستان های سلامت شهدای محراب،بلوار و شهرک ولیعصر(عج) شاهرود برگزار شد.

در این مراسمات جشن که همراه با نورافشانی و مولودی خوانی با حضور گسترده مردم و به خصوص جوانان به همت بوستان های سلامت،معاونت فرهنگی سپاه ناحیه شاهرود،پایگاه های بسیج امام حسن مجتبی(ع)،شهید رجایی،عاشقان ولایت،امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) از بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص)،ولایت و علی ابن ابیطالب(ع) سپاه ناحیه شاهرود انجام شد.

در باشکوه ترین مراسم که در بوستان سلامت پارک شهدای محراب برگزار شد برنامه هایی نظیر اجرای زنده موسیقی و خوانندگی توسط خوانند محبوب و جوان مجتبی ایاز و اجرای شعبده بازی و مولودی خوانی و تئاتر و مسابقات فرهنگی هنری برگزار شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

احمد حسین پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در حاشیه برگزاری این مراسمات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه بوستان های سلامت با همکاری بسیجیان در چهار بوستان شاهرود تا پایان تابستان برنامه دارند گفت: بوستان های سلامت با توجه به اهمیتی که در جامعه ایجاد کرده است سبب شده تا مردم و حتی مسافرین ورودی و خروجی از شهر در این مکان ها حاضر شوند و از برنامه های بوستان سلامت بهره برداری نمایند.

وی افزود: در دهه کرامت هر شب برنامه های ویژه ای به مناسبت این ایام در بوستان های سلامت با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری و مسابقات مختلف برگزار شد که سبب شد تا خانواده ها و به خصوص نوجوانان و جوانان جذب شوند.

حسین پور خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در بوستان های سلامت این است که دقایقی که خانواده ها حضور دارند بتوانند بهره ای برده و بتوانیم در راستای تاکیدات رهبر انقلاب بر موضوع فرهنگ اسلامی و سبک زندگی قدم هایی را برداریم.

وی با اشاره به بوستان سلامت شهدای محراب در منطقه تفریحی آبشار گفت: این بوستان سلامت با توجه به موقعیتی که دارد و مسافرین بیشترین حضور را دارند دارای غرفه های مختلف برای ارائه خدمات به عموم مردم و به خصوص خبرنگاران است که غرفه های سوغات شاهرود، بهداشت و سلامت فردی،عرضه محصولات فرهنگی،ارائه مشاوره های مختلف خانوادگی و تحصیلی و همچنین برپایی چادر عشایری با ارائه محصولات عشایر شهرستان شاهرود از غرفه های برپا شده کعه مورد استقبال مسافرین قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود تاکید کرد: برنامه ریزی کلان این برنامه ها با شورای هماهنگی بوستان ها و اجرای برنامه ها با بسیجیان پایگاه های بسیج مساجد و محلات با همکاری اقشار مختلف بسیج است که از ابتدای ماه رمضان تاکنون بدون وقفه اجرا شده و مورد توجه و استقبال مردم و مسافران قرار گرفته است و سبب شده با جدیت کارها برنامه ریزی و پیش برود.

وی افزود: حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و سبک زندگی و توجه به استفاده مفید از وقت در بوستان ها و همچنین توجه دادن خانواده ها به مخاطرات مختلف که بنیان خانواده ها را تهدید می کند از جمله اهداف برپایی بوستان های سلامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها