خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سگز آباد عنوان کرد:

کالای قاچاق، مهمترین حربه دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور

امام جمعه شهرستان سگز آباد عنوان کرد: دشمن امروز همه قدرت خود را بسیج کرده تا با استفاده از کالای قاچاق اقتصاد کشور را زمین گیر نماید.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۶۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

حجت الاسلام آقا سید حسینی امام جمعه شهرستان سگز آباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با ورود کالای قاچاق به کشور و زیان های این ورود غیر قانونی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بار دیگر بر اهمیت مسئله اقتصاد و عمل به اقتصاد مقاومتی تاکید کردد چرا که در عمل هیچ فعالیتی در این زمینه به صورت گسنرده دیده نمی شود.

وی ادامه داد: کالای قاچاق خنجری است که از پشت به کمر تولید داخلی فرو می رود و آن را از پا در می آورد، در طولانی مدت مسئله عدم تولید می تواند یک کشور را از نفس بیاندازد.

آقا سید حسینی توضیح داد: اینکه رهبر می فرمایند که این کالاها باید سوزانده شوند منظور برخورد جدی با این مسئله است و مسئولین امر باید برای امحای کالای قاچاق به بهترین نحو برنامه داشته باشند و از ورود کالای قاچاق تا جای ممکن جلوگیری کنند، باید در عین حال که روحیه جهادی خود را برای برخورد با این نوع مسائل حفظ می کنیم به نحوی عاقلانه برخورد شود.

وی تشریح کرد: در پی ورود کالای قاچاق شاهد تعطیلی کارخانه ها و نیز بیکاری بیش از پیش هستیم که این دو مهمترین تهدیدات اقتصادی یک کشور هستند،تنها راه حل معضل در حال حاضر برخورد ریشه ای مسئولان است حال این برخورد سوزاندن کالای قاچاق باشد و یا هر برخوردی که درست می دانند.

امام جمعه شهرستان سگزآباد با نگاهی به مدیریت سربازان گمنام امام زمان (عج) بر مرز ها بیان کرد: مستندی در آغاز سال از صدا و سیما پخش شد که نشان می داد چند نفر داعشی وارد ایران شده اند و وزارت اطلاعات از لحظه ورود این افراد به خاک ایران آنها را تحت نظر داشته اند و نهایتا تمام عوامل آنها را در ایران جلب نموده اند، حالا سوال اینجا است که چگونه نمی شود جلوی کانتینر های کالای قاچاق را گرفت؟

وی افزود: خبرها هاکی از این است که ورود کالای قاچاق امسال خصوصا محموله اخیر در کل تاریخ قاچاق بی سابقه بوده است، همه اینها نشان می دهد که گروهی مافیایی پشت پرده قاچاق هستند که به راحتی میلیارد ها دلار را جا به جا می کنند، همه اینها نشان می دهد که آن جدیت که نیاز جامعه است و رهبر بر آن تاکید دارند اتفاق نیفتاده است.

آقا سید حسینی در ادامه این گفت وگو با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: بیش از 60 درصد کارخانه های کشور تعطیل و یا رو به تعطیلی می‌باشد آنچه امروز در جریان است و دشمن از آن استفاده می کند جنگ اقتصادی و دشمنان از هر راهی برای ضربه وارد آوردن به اقتصاد استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: کالای قاچاق امروز مهمترین حربه دشمن بری ضربه وارد کردن به ما و نظام ما می باشد که مسئولان باید با دقت هر تمام تر در برابر آن بایستند.

حجت الاسلام آقا سید حسینی امام جمعه سگز آباد در خاتمه اظهار کرد: کالاهای قاچاق ارزان قیمت رونق را از بازار کالای داخلی می گیرد و حنای آن را در بازار بی رنگ می کند ، مردم و مسئولین باید در برابر این مسئله ایستادگی کنند و دشمن را از میدان به در برند.

1004/ن30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها