خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سپاه قزوین:

عقلانیت و انقلابی گری دو ویژگی بارز نظام جمهوری اسلامی

معاونت سیاسی سپاه قزوین اذعان کرد: بعضی‌ها انقلابی‌گری را مساوی افراطی بودن می خواند،ومردم را به تندرو و میانه رو تقسیم می کند ،سوغات بیگانگان و سخن دشمنان است و نباید وارد فرهنگ سیاسی کشور شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۷۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان با حضور معاونت سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه آوج برگزار گردید.

علی کوچک خانی مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: وظیفه ما پاسداران و حافظان انقلاب اسلامی در درجه ای اول بنا براساس فرمایشات رهبری نظام روشنگری و تبیین مسائل نظام می باشد.

وی با اشاره به مسئله انقلابی گری افزود: انقلابی گری یعنی انقلابی بودن ،انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

کوچک خانی اظهار کرد: الگوی کامل انقلابی گری در ایران ،حضرت امام خمینی (ره)است ،و اکنون رهبر معظم انقلاب پرچمدار اصلی انقلابی گری می باشد.

این مقام مسئول یاداور شد: بعضی ها انقلابی گری را مساوی افراطی بودن می خواند،ومردم را به تندرو و میانه رو تقسیم می کند ،سوغات بیگانگان و سخن دشمنان است ونباید وارد فرهنگ سیاسی کشور شود.

مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد:جهاد کبیر ونهضت روشنگری برای دفاع مقدس از حریم اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی ضرورتی حیاتی برای حفظ انقلاب است ،امام خمینی(ره)حفظ نظام را از اوجب واجبات دانستندو چنین مهمی در شرایط کنونی جز با روشنگری و بصیرت افزایی مقدور نیست.

وی در پایان اظهار کرد:منطقه در شرایط حساسی به سر می برد ومنطقه راهبردی خاور میانه در اهداف کلان غرب اهمیت زیادی دارد،وبرنامه های ویژه ای برای این منطقه دارد.

5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها