خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن خبر داد

فعالیت پایگاه فرهنگی پارک ملت رزن با 8 غرفه

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن از فعالیت پایگاه فرهنگی پارک ملت رزن با 8 غرفه با هدف ارتقا بصیرت و معرفت درجوانان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۹۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
محسن هادی‌ذاکر در گفتگو با خبرنگار بسیج در رزن با اشاره به فعالیت پایگاه فرهنگی رزن بیان کرد: این پایگاه فرهنگی با هدف ارتقا بصیرت و معرفت در جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل داخلی و خارجی کشور در ایام تابستان در پارک ملت فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود ارتباط جوانان با مسجد و پایگاه‌های بسیج بیشتر شود، افزود: پایگاه‌های بسیج پذیرای جوانان هستند چرا که آینده این انقلاب ازآن جوانان است و چه بهترکه جوانان ولایی سکاندار آن باشند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن به اشاره به برگزاری نماز جماعت از 18 خرداد ماه در پارک ملت رزن تا پایان فصل تابستان افزود: 8 غرفه به همت بسیجیان پایگاه محبیبن شهدای رزن در این پارک برپا شده است.

وی ادامه داد: غرفه اول، غرفه مشاوره دینی است که هر شب به مدت دو ساعت با حضور حجت الاسلام درخشان آماده ارائه مشاوره به مردم است.

هادی‌ذاکر با اشاره به غرفه مشاوره روانشناسی برادران و خواهران افزود: این غرفه هرشب با حضور دکتر حجتی، خادمی و دکتر طاهری پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

وی با بیان اینکه غرفه ایستگاه سلامت نیز با حضور جامعه پزشکی هر شب دایر است، یادآور شد: غرفه ایستگاه صلواتی، نمایشگاه کتاب برای کودکان و نوجوانان، غرفه نقاشی کودکان و ایستگاه سرگرمی و غرفه شهدای مدافع حرم با هدف معرفی شهدا نیز از دیگر غرفه‌های این پایگاه فرهنگی است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: برنامه‌های متنوع دیگری نیز از جمله برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و همسرداری توسط اساتید مجرب در شب‌های پنجشنبه و جمعه، مراسم شب خاطره سه‌شنبه شب‌ها، برنامه‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف، نشست‌های روشنگری و بصیرتی واهدای جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان جزو برنامه‌های این پایگاه به شمار می‌رود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار