پایگاه مقاومت بسیج "حدیث" در نیشابور افتتاح شد

طی مراسمی و باحضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور پایگاه مقاومت بسیج خواهران "حدیث" در مسجد امام حسن عسگری(ع)واقع در کوی یغما افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۵۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در این مراسم با اشاره به فرمان حضرت امام (ره)جهت تشکیل بسیج 20 میلیونی گفت: 23 روز پس از تسخیرلانه جاسوسی امریکا، حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: " کشوری که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد" و این تشکل، ظرفیت و توانایی خود را در بسیاری از صحنه های انقلاب بویژه دفاع مقدس به نمایش گذاشت و در بسیاری از عرصه ها خوش درخشید .

سرهنگ پاسدار ابوالفضل فتوحی اظهار داشت: بعد از شکل گیری پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد این تشکل در سایر اقشار وادارات نمود پیدا کرد و بسیج جامعه زنان از جمله اقشاری است که نقش اساسی خود را در جامعه به خوبی ایفا نموده است.

فتوحی با اشاره به وظایف پایگاههای مقاومت بسیج اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج در مساجد وظایف بصیرت افزایی، محرومیت زدایی، دیدار با خانواده شهدا، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده را دارند.

خاطر نشان می شود؛ پایگاه مقاومت بسیج برادران با نام  سردارشهید تهرانی مقدم در این مسجد نیز فعالیت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها