فرماندار تربت جام در گفتگو با"بسیج":

با معرفی چهره های تقریبی و وحدت آفرین؛ صلح و امنیت پایدار به جا می ماند

فرماندار تربت جام بیان داشت: هرسالانه می توانیم با معرفی یکی از چهره های تقریبی و وحدت آفرین این دیار آرامش، صلح و امنیت پایداربه جا بگذاریم و پیام صلح ، دوستی و مهربانی را به کل جهان مخابره کنیم .
کد خبر: ۸۷۲۸۰۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
علی رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی عبدالرحمن جامی گفت: بدون شک نقش بی بدیل و تأثیرگذار شعر و اندیشه های عبدالرحمن جامی در فرهنگ و زبان کشورهای منطقه می تواند شاخص و نماد رشد، گسترش و همدلی و پیوند های مشترک فی مابین باشد.

وی افزود: بزرگداشت چهره های ماندگار و سترگ به عنوان سرمایه های معنوی و اجتماعی در کنار سرمایه های مادی و طبیعی می تواند به شناخت بهتر و کامل تر وچهره ی واقعی تری از منطقه کمک نماید.

وی تصریح کرد: در شرایط آشوب زده و خشونت آمیز منطقه تمامی تلاش و توان شهرستان را به کار خواهیم بست تا سالانه با معرفی یکی از چهره های تقریبی و وحدت آفرین این دیار آرامش، صلح و امنیت پایداربه جا بگذاریم و پیام صلح ، دوستی و مهربانی را به کل جهان مخابره کنیم .

رستمی خاطرنشان کرد: افتخار داریم تا با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاش بی وقفه جمعی از علاقه مندان به مباحث ادبی و فرهنگی شهرستان در سلسله همایش های تا هزاره شیخ احمد جامی گامی شایسته و بایسته در اعتلای فرهنگ و تکریم مشاهیران کشور برداریم.

فرماندار تربت جام در پایان اظهار داشت: از نقش آفرینی و همراهی استاندار خراسان رضوی، کمیسیون ملی یونسکو، مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امورخارجه، بنیاد مطالعات آسیای میانه(ایکاس)، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران ، انجمن دوستی ایران و تاجیکستان، مرکز پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اسلامی دانشگاه فردوسی، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان و شهرستان، شورای اسلامی شهر و شهرداری، ستاد اجرایی همایش جامی و مجموعه دستگاه های اجرایی که در برگزاری این همایش همکاری داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها