امام جمعه تربت حیدریه:

آزادگان، ایمان با صبر و استقامت را معنا کردند

امام جمعه تربت حیدریه گفت: ایمان مومن با اثرگذاری و هزینه دادن برای جامعه محقق می‌شود و نمونه بارز آن آزادگانی هستند که ایمان با صبر و استقامت را معنا و سایه جنگ را از کشور دور کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۰۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی عصر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان تربت حیدریه تصریح کرد: آزادگان سرافراز با توکل به خدا از غیر خدا فاصله گرفته و با صبر و استقامت در دل جبهه استکبار ایمان با صبر را معنا کردند.
 
وی اظهار کرد: اگر بخواهیم در برابر ناملایمات، دین خدا را حفظ کنیم باید هزینه بدهیم که گاهی این هزینه ها با شهادت، اسارت، و یا جانبازی حاصل می شود.
 
عصمتی بیان داشت: وقتی ایمان همراه با صبر و استقامت در جامعه طنین انداز شود خداوند رحمت واسعه خود را بر آن ملت تنزل می بخشد.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: آزادگان نگین درخشان و فروزنده دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که در کنار شهدا و جانبازان راه حضرت سیدالشهدا(ع) را ادامه دادند.
 
امام جمعه تربت حیدریه گفت: ایمان مومن با اثرگذاری و هزینه دادن برای جامعه محقق می‌شود و نمونه بارز آن آزادگانی هستند که ایمان را با صبر و استقامت معنا و سایه جنگ را از کشور دور کردند.
 
در پایان این مراسم از آزادگان سرافراز شهرستان تربت حیدریه تجلیل شد.
 
قبل از آغاز مراسم آزادگان سرافراز دفاع مقدس در حرکتی نمادین بصورت دو اتوبوس کاروان اسرا از محل شهرک ولی عصر(عج) حرکت کرده و در میدان مرکزی شهر مورد استقبال مردم قرار گرفتند.
 
شهرستان تربت حیدریه ۶۷۵ شهید، بیش از ۲۵۰۰ جانباز و۱۴۴ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها