خبرهای داغ:
مسئول اردوهای جهادی سپاه ناحیه بوئین زهرا:

اردوهای جهادی بهترین فرصت خودسازی

مسئول اردوهای جهادی سپاه ناحیه بوئین زهرا بیان کرد: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودسازی افراد است و هدف اصلی در اردوهای جهادی امسال سر و سامان دادن به خانواده های بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۰۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

 سجاد امیدی مسئول اردوهای جهادی سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی این ناحیه بیان کرد: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودسازی است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی امسال از مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا 29 مرداد ماه ادامه خواهد داشت گفت: امسال اردوهای جهادی در سه روستای بندسر، مرادبگلو و اسپیک انجام خواهد شد و محرومیت زدایی در راس کار اردوهای جهادی قرار خواهد گرفت.

امیدی ادامه داد: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودسازی افراد است و هدف اصلی در اردوهای جهادی امسال سر و سامان دادن به خانواده های بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد است.

مسئول اردوهای جهادی سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه امسال 40 نفر از بسیجیان بوئین زهرا در اردوهای جهادی شرکت خواهند کرد افزود: این 40 نفر در قالب دو اکیپ 20 نفره به خدماتی در روستاهای بخش رامند مشغول به کار خواهند شد و امید است بتوانیم در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز بخش رامند به وظایف خود عمل نماییم.


2002/ت 20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها