مجمع راهبردی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد برگزار شد

مجمع راهبردی سپاه ناحیه میثم مشهد با حضور فرماندهی ناحیه، شهردار منطقه 4شهرداری مشهد، سرکلانتر شمال شرق مشهد، کارکنان ناحیه و 120 نفر از فرماندهان پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۷۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم بیان داشت: شورای راهبردی بسیج، اتاق فکر  تولید اندیشه و ایده در بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: این شوراها باید با آسیب شناسی برنامه ها و عملکردها و ارائه ایده و طرح سازمان بسیج را در پیشبرد اهداف خود یاری کنند. 

فرمانده ناحیه میثم هدف از تشکیل مجمع راهبردی بسیج را لبیک به فرمان  رهبری عنوان نمود و افزود: در مجمع راهبردی بسیج، نخبگان بسیجی در عرصه های گوناگون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هر زمینه مورد نیاز جامعه به تولید فکر و اندیشه پرداخته، و این نظرات باید به مرحله کاربردی رسیده  و در راستای پیشرفت بسیج در منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه انتخابات مجمع راهبردی ناحیه میثم برگزار شد و در آن دکتر محسن محمدی به عنوان رئیس مجمع، حجت الاسلام احمد ربانی اصل به عنوان نایب رئیس دوم، و برادر پاسدار حسین جاویدی و برادر پاسدار رضا رباط جزی به عنوان بازرسین مجمع انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها