خبرهای داغ:
حجت الاسلام عابدینی :

کرامت کلید شخصیت هر انسان است

امام جمعه قزوین در پایان اضافه نمود:ما باید فقط در مقابل خداوند تسلیم باشیم و کسی که تسلیم دنیا و افراد و شهرت و قدرت و مقام ذلت پذیر باشد نمی تواند تسلیم خداوند شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۱۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از قزوین: حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه استان قزوین در دوره توانمندسازی شجره طیبه صالحین که در  اردوگاه فرهنگی تربیتی رامسر برگزار گردید گفت: خداوند در آیات قرآن کریم به انسان می فرماید کسی که شخصیت تو را می سازد من هستم و کرامت کلید شخصیت هر انسان است و جمیعا به خدا اعتصام کنید که خداوند انتهای تمام کرامات است.
امام جمعه قزوین افزود: عبادت برای ما خیلی مهم است اما اگر عقیده نباشد عبادت هم نیست و هرکس به اندازه عقیده هایش عبادت می کند و بهترین عبادت، عبادت حبل الله است که از عبادت احرار است و از کرامات انسان است.


وی در جمع 400 نفری سرگروهها ،مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین استان قزوین تصریح کرد: این عالم ،عالم مسابقه است و هر آدمی که در فرهنگ ایمان و تقوا کوشش کند به کرامات خواهد رسید و شما عزیزان صالحین هم باید یکی از برنامه هایتان  همین موضوعات در بسیج باشد .



تقوا یعنی حفظ عهد و پیمان بین انسان و خداوند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی توانمندسازی شجره طیبه صالحین خواهران که در مجتمع فرهنگی تربیتی هفتم تیر رامسر برگزار گردید گفت: تقوا جزو ارکان اصلی اسلام است تقوا یعنی حرکت به سوی عمل صالح ،تقوا یعنی حفظ عهد و پیمان بین انسان و خداوند متعال و این معنایش ترس از خدا نیست.



امام جمعه قزوین افزود: خداوند در قرآن به انسان می فرماید اگر بویی از انسان شدن به مشامت خورده است شیطان را اطاعت مکن و شیطان امروز ما آمریکاست و شهدای اسلام و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همه بزرگانی که در راه خدا جانشان را تقدیم کردند از نمونه بارز حفظ عهد و پیمان بین خدایشان هستند که تا پای جان ایستادند اما از مواضعشان کوتاه نیامدند.



حجت الاسلام عابدینی در ادامه عنوان کرد: هر مسلمان باید تلاش کند که حوزه تقوایی و اثرگذاری اش گسترش پیدا کند و حوزه اعتقادی و حوزه اخلاقی و حوزه عبادی از الزامات تقواست که همه اینها در شجره طیبه صالحین پررنگ است.

وی تصریح کرد: تقوا عقل را نورانی می کند و اراده را قوی می سازد و همه موجودیت انسان به عقل و اراده ی اوست خداوند در قرآن کریم می فرماید باتقوا باشید خداوند به شما نورانیت می بخشد.

امام جمعه قزوین در پایان اضافه نمود:ما باید فقط در مقابل خداوند تسلیم باشیم و کسی که تسلیم دنیا و افراد و شهرت و قدرت و مقام ذلت پذیر باشد نمی تواند تسلیم خداوند شود و برای اینکه این جامعه مستحکم بماند کسانی باید در میان شما باشد که دعوت به خیر و خوبی داشته باشند و این همین اعضای شجره طیبه صالحین هستند.


1001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها