خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان :

توسعه علمی کشور و توجه به صنعت دفاعی در اولویت مسئولان باشد

فرمانده سپاه ناحیه همدان، گفت: با توجه به تهدیدات همیشگی دشمنان نظام، توسعه علمی کشور و توجه به صنعت دفاعی در اولویت مسئولین و نخبگان کشوری و لشکری باشد.
کد خبر: ۸۷۳۰۴۷۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تأکید بر علم‌آموزی اظهار داشت: کشور ما باید از نظر علمی پیشرفت کرده و به سرعت خود در تولید علم افزایش دهد چراکه علم باعث قدرت است.

وی تصریح کرد: کشور ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیناسلام هرگز به فکر تجاوز به کشوری نبوده و نیست، ولی باید با توجه به تهدیدات همیشگی دشمنان نظام، بالا بردن توان دفاعی برای دفاع از کشور در اولویت مسئولین و نخبگان کشوری و لشکری باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: استفاده از ظرفیت و استعداد موجود در نیروی انسانی توانمند و نخبگان کشور، راه تقویت روحیه دفاعی کشور است.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه همدان با کمک معاونت علمی، پژوهشی اقدام به شناسایی افراد نخبه علمی کرده و با معرفی آنها به رده بالا‌تر استانی، استفاده از ظرفیت و توانایی و حمایت لازم از آنها صورت می‌گیرد.

برزگر با اشاره به حمایت از نخبگان خاطرنشان کرد: در بسیج دانش‌آموزی با اجرای طرح آیه‌های تمدن، از نخبگان علمی که نیاز به کمک برای ادامه تحصیل و پیشرفت دارند حمایت می‌شود.

* مسئولین به دنبال مهیا کردن عرصه های کارآفرینی در جامعه باشند

وی با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد نیست و در برجام این امر به وضوح آشکار و ماهیت واقعی آن مشخص شد، گفت: همواره باید از ظرفیت های داخل کشور استفاده شود چراکه از دشمن جز، دشمنی انتظاری نمی رود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان، از ویژگی کارهای جهادی را کار و مجاهدت با اخلاص برای خدا عنوان کرد و گفت: کار جهادی، که برای خدا باشد با تفکر و تدبیر است.

وی با بیان اینکه در کشور نیروهای انقلابی و ولایی کم نداریم، تصریح کرد: در راستای اجرای بهتر و سریع‌تر اقتصاد مقاومتی در جامعه باید تلاش کنیم تا با فرهنگ سازی و ایجاد فضای اعتماد به نخبگان و جوان فعالیت های اقتصادی و جهادی در کشور انجام شود.

برزگر افزود: بسیج سازندگی نیز با اجرای طرح‌ها و دوره‌های آموزشی، پژوهشی، ارائه تسهیلات و اردوهای جهادی گام‌های بسیار خوبی در راستای اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی برداشته است.

وی با تاکید بر این مهم که دشمن به دنبال بی انگیزه کردن جوانان نسبت به آینده به خصوص در دانشگاها است، عنوان کرد: مسئولین باید به دنبال مهیا کردن عرصه های کار آفرینی در سطح جامعه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان ابراز داشت: مردم با مصرف کالاهای ساخت کشور از تولیدکنندگان حمایت کرده و آنها را دلگرم کند تا مسیر توسعه پایدار و پیشرفت، با قدرت طی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات