خبرهای داغ:
رييس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان:

دانشجويان طرح ولايت سفيران اعتقادي در دانشگاه ها هستند

رييس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان با اشاره به اينكه دانشجویان طرح ولایت سفیران اعتقادی در دانشگاه ها هستند،‌گفت: طرح ولايت نماد پاسداري از اسلام و عدالت است.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
مرتضي دهرويه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، با بیان اینکه بیش از 300 دانشجو در طرح ولایت استانی در دانشگاه قم حضور خواهند داشت، اظهار داشت: این دوره های آموزشی با حضور سیصد دانشجو از دانشگاه های سراسر استان از ۴ شهریور ماه به مدت ده روز و درشهر مقدس قم برگزارمی شود.

وي اضافه کرد: دوره های آموزشی طرح ولایت با هدف دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش های اسلامی و گوهر نفیس‌اندیشه ولایت و تبیین ارزش‌ها و عقاید اسلام ناب محمدی(ص) با حضور دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

رييس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان با اشاره به استقبال دانشجویان و افزایش چشمگیر این دوره ها نسبت به سال های گذشته تصریح کرد: دوره طرح ولایت به منظور شناخت راه و هدف و تقویت اعتماد به نفس دانشجویان و مسلح کردن آن‌ها به ابزارهای منطقی برای دفاع از ارزش‌های دینی و پاسخ به شبهات فکری که دشمنان در دانشگاه‌ها پراکنده می‌کنند، اجرا می شود و هدف از این نوع آموزش این است که دانشجویان با توانمندی بیشتری در آوردگاه‌های‌ اندیشه ای و دانشگاهی حضور پیدا کنند. .

دهرويه بیان داشت: طرح ولايت نماد پاسداري از اسلام و عدالت است و یکی از کارهای پربرکت عقیدتی و معرفتی است که طرح های دیگر نیز از آن نشات می گیرد.

وي با اشاره به اينكه دانشجویان طرح ولایت سفیران اعتقادی در دانشگاه ها هستند، بيان كرد:‌ دانش آموختگان طرح ولایت باید آموخته ها و محتوای آموزش های خود را در موضوعات دیدگاه های مقام معظم رهبری در مسائل مختلف فرهنگی، اعتقادی، نقش ولایت فقیه، وضعیت جهان امروز ، هجمه ها و شبهاتی که در مسائل مختلف مهدویت، ولایت فقیه و همچنین حجاب وجود دارد علاوه بر پیاده کردن آنها در فضای دانشگاه و جامعه به عنوان سفیر و مبلغ از این مسائل نیز دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها