خبرهای داغ:

از نان و پنیر امام مستضعفان تا کباب شیشلیک روحانی

کد خبر: ۸۷۳۱۷۰۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
امام مستضعفان فرمودند: ما نان پنیر خود را می خوریم و روی پا ی خود می ایستیم . این نماد اقتصاد مقاومتی واعتماد به تولید داخل است. اما تجمل گرایی  و اشرافیگری  به معنای چیست؟ تجمل و اشرافیگری به معنای زیاده روی در مصرف چیزی که علمش را نداری !
 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان قزوین ،وقتی  به زندگی امام راحل و ائمه و انبیا می نگریم راز ماندگاری آنها شاخصه های زیادی دارد  که بارزترین آنها ساده زیستی و درک مستضعفین جامعه است. در جمهوری اسلامی که مبتنی بر  شیعه علوی است  رواج اشرافیگری  و تجمل گرایی به معنای نابودی ارزش هاست و خطر استحاله انقلاب و بی اعتمادی به ارزش ها را در پی دارد.
 امام مستضعفان فرمودند: ما نان پنیر خود را می خوریم و روی پا ی خود می ایستیم این نماد اقتصاد مقاومتی واعتماد به تولید داخل است اما تجمل گرایی  و اشرافیگری  به معنای چیست؟  تجمل و اشرافیگری به معنای زیاده روی در مصرف چیزی که علمش را نداری ! وقتی  در جمهوری اسلامی تکرار گناه و اشرافیت در سطح کلان اتفاق می افتد واکنشی قاطع در سطح حکومت اتفاق نمی افتد، رواج واردات و گرایش به کالای خارجی در نگاه اشرافیت است، امروز  صفدر حسینی ذخیره نظام و انقلاب می شود و آنچنان در بدنه دولت مورد تایید  قرار میگیرد که گویا مظلوم ترین  فرد در ایران است، شهرام جزایری در روزنامه آرمان به عنوان نخبه اقتصادی معرفی می شود و به مفسد بودنش افتخار می کند و در جایی دیگر فرماندار ورامین  در بدو شروع به کار می گوید من اهل کباب شیشلیک هستم و با  نان و پنیر هم نمی توانم کار کنم و از سوار شدن ماشین شاسی بلند هم ترسی ندارم" باید جامعه  مراقب باشد.
از نان و پنیرامام مستضعفان به کباب شیشلیک روحانی رسیدیم عجب  پیشرفت شگرفی در اشرافیگری داریم!
 ترویج منکرات در بدنه دولت کارخطرناکی است ، از نان و پنیرامام مستضعفان به کباب شیشلیک روحانی رسیدیم عجب  پیشرفت شگرفی در اشرافیگری داریم! چرا مسئولین به این نوع اظهارات زننده جواب قاطع نمی دهند؟ وقتی مدیری  با آن همه امکانات بیت المال با نان و پنیر نمی تواند کار کند چگونه انسانهای زیادی تحت حاکمیت دولت که نان شبی ندارند تحمل می کنند؟ امام  مستضعفان نیست و شهید رجایی نیست که ببیند بر اریکه نهادهای اجرایی کسانی تکیه زدند که کباب شیشلیک  نباشد نمی توانند کار کنند و مورد تایید دولت قرار می گیرند! شهید همت و جهان آرا نیست  که ببینند رهبر انقلاب  12 سال است  علیه مفسد حکم حکومتی صادر کردند اما  به قدری  بی تفاوتی از طرف خواص می بیند که می فرمایند: ما مثل مولایمان علی مظلومیم اما قوی هستیم" آقای فرماندار دوران خون و حماسه را فراموش کردید! فرزندان این مملکت در رمل های فکه بر اثر تشنگی و گرسنگی  جان دادند تا ما جان در بدن داشته باشیم! این یک خطر است در جامعه که مسئولینش و افراد زاویه دار و مشکل دار  بر تجمل و اشراف  افتخار کنند  و منکر زننده تجمل گرایی را در جامعه ترویج کنند.مدیری که با نان و پنیر نتواند کار کند بودنش در مسند ریاست غلط است و باعث لطمات فراوان به انقلاب خواهد شد.
آن روز که هیچ نداشتیم در برابر تمام دنیا با دستان خالی و نان و پنیر ایستادیم امروز همه چیز داریم و با کباب و شیشلیک  در برابرغرب کرنش نشان می دهیم!
 آقای فرماندار ریاست در حکومت بنام دین سخت است! اگر یک نفر سر گرسنه بر بالین بگذارد باید جواب خدا را بدهید! خدا از پیدا و پنهان حکومت از شما سئوال خواهد کرد! کسانیکه با شعار حمایت از مستضعفین روی کار آمدند  و نان مردم را بهانه کردند امروز  قیافه رنگ باخته برجام را  آفتاب تابان می دانند و هر کس که با فیش حقوقی  نجومی خیانت به انقلاب کرد و بنا به گفته رهبر انقلاب لیاقت  ماندن در آن پست را ندارند و باید مجازات شوند هیچ صدایی ازحامیان آنها شنیده نمی شود! آن روز که هیچ نداشتیم در برابر تمام دنیا با دستان خالی و نان و پنیر ایستادیم امروز همه چیز داریم و با کباب و شیشلیک  در برابرغرب کرنش نشان می دهیم! جماعت اشرافیون  سیاسی بیت المال را به عنوان غنیمت گرفته شده از دشمن فرض می کنند، اگر اراده ای در  بدنه دولت وجود داشته باشد باید با سخنان فرماندار برخورد می شد. در حکومت اسلامی اگر مجریان به درستی کار شان را انجام دهند هیچ خطاکاری  در جامعه اسلامی جرات نخواهد کرد که به مفسد بودنش افتخار کند. اقایی که با ابراز کباب شیشلیک می خواهد جسارت خود را نشان دهد بهتر است در میدان عمل و سوریه هم خود را آزمایش کند، اشرافیون فقط می خواهند مدیر باشند اگر نباشند دشمن می شوند و به جز تکیه به بیت المال راهی دیگر برای  ارائه خدمت ندارند..
باز هم قصه عقیل مرتضاست
آهن تفتیده شیر خداست
نه فقط حرفی از آهن مانده است
شمع بیت المال روشن مانده است


1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها