خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین:

دولت باید اقدامات جدی در راستای رویکرد اقتصاد و فرهنگ داشته باشد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین اذعان کرد: تقویت بنیان‌های سیاست مقاومتی در عرصه‌های مختلف به ویژه در خصوص مباحث اقتصادی و فرهنگی با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دو رویکرد اقتصاد و فرهنگ لازم است و دولت باید در این راستا اقدامات جدی را انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۹۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

حجت‌الاسلام محبی، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص هفته دولت و ارزیابی اقدامات دولت در این سه سال اظهار کرد: ما در برخی عرصه‌ها شاهد موفقیت‌های دولت بوده‌ایم ولی متاسفانه انتظارات مردم و متخصصین از دولت چندان برآورده نشده‌است و نتایج انتخابات سال 1396 بیانگر میزان رضایت مردم از دولت خواهد داد.

وی با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به دو رویکرد اقتصاد و فرهنگ تبیین کرد: تقویت بنیان‌های سیاست مقاومتی در عرصه‌های مختلف به ویژه در خصوص مباحث اقتصادی و فرهنگی با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دو رویکرد اقتصاد و فرهنگ لازم است و دولت باید در این راستا اقدامات جدی را انجام دهد.

این مسئول حفاظت از دستاوردهای انقلاب را یکی از مهم‌ترین وظایف دولت دانسته و تصریح کرد: دولت باید به نحو شایسته از دستاوردهای انقلاب حفاظت کند و اجازه ندهد خون شهدا پایمال شود.

محبی به لزوم نگاه دقیق و تخصصی مسئولین در جهت پیشبرد اقدامات خود اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید نگاه گذشته خود را تغییر داده و با نگاهی دقیق‌تر و تخصصی‌تر و هم‌چنین با استفاده از نکته نظر اندیشمندان در حوزه‌های مختلف دست به اقدامات جدی بزنند.

وی با بیان لزوم اقدام و عمل جدی در کارها خاطرنشان کرد: دولتمردان باید در برنامه‌های کلان و سیاست‌های اجرایی همانطور که رهبر انقلاب نیز تاکید کرده‌اند اقدام و عمل جدی داشته باشند و دست از شعاردادن بیهوده بردارند.

این مسئول در خاتمه با بیان وجوب جلب رضایت مردم توسط دولت تاکید کرد: دولت باید در مدت زمان باقی مانده از خدمت خود اقدامات اساسی انجام دهد تا نظر متخصصین، اندیشمندان و توده مردم نسبت به خود را تغییر داده و تا حدودی رضایت عمومی جامعه را به دست آورد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها