اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش اموزی نیشابور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور

با بدرقه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور نخستین کاروان زیارتی راهیان نور دانش آموزی شب گذشته به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۰۳۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در مراسم بدرقه این کاروان در میدان صبحگاه این ناحیه گفت: شما در جایی پا مگذارید که جوانهای مثل خود شما برای دفاع از اسلام وانقلاب و ارزشهای ولایی، دینی و الهی مدارس و کلاسهای درس را رها کردند و در میدانهای دفاع حضور پیدا کردند، 36 هزار شهید دانش اموز که حدود یک پنجم شهدای کشور را تشکیل می دهند گواه این می باشد.

سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی بابیان اینکه امروز شما می خواهید حاصل خون شهدا را ببنی، تاکید کرد: امروز سنگر شما مدرسه است و سلاح شماقلم شماست از این فرصت که دراختیار دارین برای رشد معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنید. 

در این کاروان به همراه دانش آموزان، از راویان دفاع مقدس نیز حضور دارند که برنامه های فرهنگی و خاطرات مربوط به دوران جنگ را برای دانش آموزان بازگو می کنند.

خاطر نشان می شود؛ بازدید از تپه های الله اکبر و باشگاه افسران در سنندج و همچنین بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس در مریوان از جمله برنامه های زیارتی این کاروان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها