خبرهای داغ:
وزیر صنعت، معدن و تجارت :

دولت با رویکرد مقاومتی بستری مناسب برای فعالان اقتصادی فراهم کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت با همکاری مجلس باید بستری مناسب برای فعالان اقتصادی فراهم کند تا تولید و صادرات در سطح کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۶۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح کارخانجات شیشه دارویی رازی تاکستان اظهار داشت: ظرفیت گردشگری و صنعتی استان قزوین باید در راستای رونق اقتصادی بکارگیری شده و این استان به منشاء درآمد ملی تبدیل شود.

وی بیان کرد: با تلاش و همت تولیدکنندگان باید جز 3 تولیدکننده برتر شیشه‌های دارویی و از صادرکنندگان عمده این محصول در دنیا باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: خوشبختانه صنعت تولید شیشه ایجاد و تاکنون رشد خوبی داشته و در حال حاضر تاکستان یکی از قطب‌های تولید شیشه دارو در کشور است.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: دولت با  رویکرد  اقتصاد مقاومتی و باهمکاری مجلس باید بستری مناسب برای فعالان اقتصادی فراهم کند تا تولید و صادرات در سطح کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه شیشه دارویی رازی در دوران تحریم اقدامات خوبی انجام داده، گفت: این شرکت در دوران تحریم با وجود  مشکلات فراوان در زمینه بانکی و اقتصادی 13 میلیون یورو سرمایه‌گذاری داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به روند مطلوب سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت در دوران پسابرجام ابراز امیدواری کرد‌ و گفت:‌ امیدوارم در دوران پسابرجام شاهد شکوفایی در بخش صنعت و تولید بوده و زمینه ارتقاء کار و تولید در کشور فراهم شود.

گفتنی است که برای کارخانجات شیشه دارویی رازی در شهرستان تاکستان 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که پیش‌بینی می‌شود 160 نفر در این کارخانجات مشغول به کار شوند.

7001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها