خبرهای داغ:
سرلشگر جعفری در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم همدان عنوان کرد

خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدا و انقلاب اسلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدا و انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم ایران با بصیرت و ایمان عمیق خود کیلومترها دورتر از مرزهای ایران به دفاع از حرم و حریم ولایت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۲۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرلشکر محمدعلی جعفری امروز در نشست صمیمی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان همدان اظهار داشت: اگر موافقت و همراهی شما با شهیدتان نبود بدون تردید آن شهید نمی‌توانست این راه را طی کند و به این درجه نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه خداوند متعال این توفیق و روحیه را به شما داده که این کار را در زندگی خود انجام دهید و مانعی برای همسرتان در این راه نباشید، عنوان کرد: پدران شهدا با ارتباط با خدا، ایمان قوی و لقمه حلال و مادران آنان نیز با شیر پاکی که به شهدا دادند، آنها را پرورش دادند و تربیت کردند و این اجر خاصی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: همسران شهدا در زندگی نقش ویژه‌ای دارند و این مصداق جمله معروف امام خمینی(ره) است که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود و این یک حقیقت و واقعیتی بیش نیست که شما نقش تعیین کننده و اساسی را برعهده دارید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدا و انقلاب اسلامی هستند، تأکید کرد: باید این روحیه‌ای را که دارید حفظ کنید و در جامعه تأثیرگذار باشید و راه شهدا را ادامه دهید.

جعفری با بیان اینکه خداوند به مردم ایران اسلامی عنایت کرده است، ابراز داشت: مردم ایران با بصیرت و ایمان عمیق خود در راه اسلام در جبهه مقاومت اسلامی، کیلومترها دورتر از مرزهای ایران به دفاع از حرم و حریم ولایت می‌پردازند.

وی افزود: امید است با تربیت فرزندان صالح بتوانیم در آینده ای نزدیک ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شاهد تحولات عظیمی در منطقه باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت منطقه در خاورمیانه گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین وضعیت را دارد و می‌توانیم اعلام کنیم هیچ‌گونه کمبودی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم.

وی در خصوص هواپیمای روسی که در پایگاه نوژه فرود آمده، عنوان کرد: در واقع این نکته‌ای بود که آمریکایی‌ها نمی‌توانستند، ببینند که دشمن دیرینه‌شان، روسیه با تحولاتی که بعد از انقلاب اسلامی در منطقه به وجود آمده با ایران متحد شده و علیه تروریست و اهداف آمریکایی‌ها در منطقه بجنگد و پشتیبانی هوایی و کمک می‌کند.

جعفری در ادامه با بیان اینکه این قضیه بیشتر جنبه سیاسی دارد، گفت: در واقع می‌توانیم بگوییم کسانی که موافق با مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی نیستند، فضاسازی کردند.

وی تصریح کرد: این موضعی بود که ما با متحد روس در رابطه با از بین بردن تروریست‌ها در منطقه سوریه داشتیم و آنها از ما اجازه خواستند که چند روزی هواپیماهای روسیه‌ای در پایگاه نوژه بنشینند و از اینجا برای بمباران بلند شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص فضاسازی سیاسی هواپیماهای روسی عنوان کرد: این موضوع بیشتر در راستای اهدافی بود که به خواست آمریکایی‌ها دنبال می‌شد که متأسفانه برخی از رسانه‌ها و مسئولین داخلی حامی این قضیه بودند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های سردار شهید «همدانی»، شهید «فانوسی»، شهید «صانعی موفق»، شهید «کرمی»، شهید «شاملو»، شهید«ترابی‌کمال»، شهید «مصطفوی»، شهید «قاضی‌خانی» و شهید «ابراهیم‌خانی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات