خبرهای داغ:
مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه2 همدان:

شهدای مدافع حرم نشان از حرکت مردم در مسیر شهداست

مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه2 همدان گفت: خانواده معظم شهدا مطمئن باشند که مردم از خون شهدا دفاع و در مسیر شهدا حرکت خواهند کرد و این را در عمل با تقدیم شهدای مدافع حرم آل الله ثابت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۰۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهیدانرجایی و باهنر اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه2همدان به همراه مسئول ستاد شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش و معاون متوسطه و جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه2 همدان در منزل شهید «علی اکبر اکبری» حضور یافتند و از مادر و خواهر این شهید بزرگوار دلجویی به عمل آوردند.

حسین مرادی هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا عنوان کرد و گفت: خانواده معظم شهدا مطمئن باشند که مردم از خون شهدا دفاع و در مسیر شهدا حرکت خواهند کرد و این را در عمل با تقدیم شهدای مدافع حرم آل الله ثابت کرده‌اند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا تجدید پیمان مجدد با شهدا است که فرد یا گروهی به نمایندگی اقشار مختلف آن را به خانواده شهدا اعلام می‌کنند.

خواهرشهید اکبری نیز با بیان خاطراتی از برادر شهید خود گفت: شهید «اکبری» بعد از پیروزی انقلاب در بین دوستان و خانواده خود از وضعیت دانش‌آموزان گلایه داشتند و می‌گفتند دانش‌آموزان نباید نسبت به امور دینی خود ناآگاه باشند.

وی افزود: شهید «اکبری» معتقد بود وظیفه اصلی ما آگاهسازی دانش‌آموزان به اموردینی و مذهبی خود است و ناآگاهی دانش‌آموزان را نشان از بی‌توجهی رژیم منحوس پهلوی به امور اعتقادی می‌دانست.

وی عنوان کرد: شهید «اکبری» هنرمند بود ودر زمینه نقاشی با آب رنگ کارمی‌کرد و آثارزیبایی از ایشان به یادگارمانده است.

گفتنی است؛ شهید «علی‌اکبر اکبری» به مدت دو سال در جبهه حق علیه باطل حضور داشت و در تیر ماه سال 63 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

همچنین مادر این شهید والامقام 5 سال است که در بستر بیماری هستند و نیازبه مراقبت ویژه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار