امام جمعه تربت جام در گفتگو با"بسیج" :

امروزگشایش "بحران اقتصادی" با فرهنگ کار و تلاش جهادی امکان پذیراست

امام جمعه شهرستان تربت جام بیان داشت: امروز گشایش "بحران اقتصادی" کشور تنها با فرهنگ کار و تلاش جهادی امکان پذیراست.
کد خبر: ۸۷۳۵۲۶۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
حجت الاسلام جواد طاهری در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی تربت جام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: امروز ترویج فرهنگ کار و تلاش جمعی راه گشای بسیاری از مشکلات است، چون گشایش "بحران اقتصادی" کشور تنها با فرهنگ کار و تلاش جهادی امکان پذیراست.

وی افزود: یکی ازشاخصه فرهنگی و دینی اولویت دادن به کار و تلاش در جامعه است اما متأسفانه این امر مهم وحیاتی کم رنگ شده و شما دانشجویان بسیجی با حضور خود در روستا دورافتاده و محروم حتی اگر کاری هم انجام ندهید باعث امید در میان مستضعفین و نیازمندان می شوید.

امام جمعه تربت جام با اشاره به مراحل ارزش هر کاری بیان کرد: اگر در یک زمین بایر چند نهال کاشته و دور تا دورآن دیوار وهمچنین چاه عمیقی درآن حفر نمایم روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود و ارزش و بهای هر کالا به اندازه کاری است که روی آن صورت می گیرد واین به واسطه تلاش و همت مضاعفی است که بدست متولیان انجام گرفته است.

حجت الاسلام طاهری از جوانان به عنوان پایه های استحکام نظام درایجاد تحول،تحرک،پویایی ونشاط یاد کرد وتأکید داشت: اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد مگر با فرهنگ کار وتلاش جهادی همه ی آحاد جامعه که دانشجویان بسیجی خط مقدم این جریان وتفکرانقلابی هستند.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده دانشجویان جهادگر در روستای جلیل آباد تربت جام ضمن توصیه به آنان که همیشه در میان مردم باشند خاطر نشان کرد: شخصیت دانشجویان در اردوهای جهادی با کار وتلاش ساخته و پرداخته می شود چرا که کار برای انسان سرمایه است.

 درخور ذکراست؛ دربازدید ازفعالیت های گروه جهادی منتظران ظهوربسیج دانشجویی تربت جام تعدادی ازجهادگران به ارائه گزارش خدمات ودیدگاه های خود پرداختند و درادامه امام جمعه ،فرمانده سپاه وتعدادی ازجهادگران ضمن تفقد ودلجویی از خانواده شهدای روستای جلیل آباد بخش مرکزی این شهرستان با اهدای " تندیس ایثار" از آنان تجلیل نمودند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها