فرمانده سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج":

خانه جانباز مدافع حرم به همت جمعی از جهادگران بسیجی مرمت شد

فرمانده سپاه تربت جام با اشاره به مرمت منزل جانباز مدافع حرم این شهرستان به همت "سفیران تلاش و مجاهدت" بیان داشت: امروز پرچم خدمت صادقانه به مستضعفان به همت جهادگران بسیجی برافراشته است.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با تشریح فعالیت های جهادی بسیجیان گفت: در راستای تجلیل و تکریم از ایثارگران در تفقد از منزل یکی از جانبازان بسیجی مدافع حرم تربت جامی ونیازهای احصاء شده از وضعیت زندگیش، منزل مسکونی وی به همت گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج قائم آل محمد(ص) با عنوان "سفیران تلاش ومجاهدت" مرمت و زیبا سازی شد.

وی تصریح کرد: اردوهای هفت روزه جهادی بسیج در راستای تبیین مطالبه های فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر رفع محرومیت زدایی ، توسعه فرهنگ کار جمعی و تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی "معظم له " همراه با اقدام وعمل صادقانه انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده جهادگران بسیجی برای عمران وآبادی مناطق کمتر توسعه یافته شهری و مناطق محروم روستایی جنبه عمومی و فردی دارد که به تقویت روحیه ایثارگری در خود و جامعه کمک شایانی می کند.

فرمانده سپاه تربت جام ابراز داشت:خدمت رسانی ایثارگرانه ومخلصانه در اردوهای جهادی ضمن تقویت کارجمعی برای عزیزان جهادگر حلاوت وخود سازی روحی و معنوی بزرگی در بردارد.

وی عنوان کرد: تمام حوزه هاي ديني، فرهنگي، انساني، اقتصادي ، اجتماعي... با مفهوم ايثار و از خود گذشتگي هویت و ارزش واقعی پیدا می کنند، چون تفکر بسیجی در آن عرصه ها حاکم است.

جوان اذعان داشت: امروز بحمدالله پرچم خدمت صادقانه به مستضعفان ونیازمندان به همت جهادگران بسیجی برافراشته است و فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج اوقات فراغت خود را با حركت زيبا و باشكوهِ خدمت جهادی به مردم غنى می کنند. 

فرمانده قرارگاه اقتصاد مقامتی بسیج شهرستان تربت جام یاد آور شد: جوانان جهادگر و با اخلاص بسیجی ضمن ترویج فرهنگ ایثار و مسئولیت پذیری به نسل جدید به رغم کمبودها هرچه دارند به میدان آورده اند و اگر روزی مدیر شوند موفقیت های بزرگی برای سربلندی کشور رقم خواهند زد و این درسی بزرگی برای همه مسئولان کشوراست.

وی در پایان گفت: امام خامنه ای عزیز حفظه الله همیشه بر لزوم تقویت و باوراستعدادهای درونی کشور تأکید دارند و دراین باره می فرمایند: وقتی به ميدان عمل ، تلاش، خدمت و مجاهدت ميرسيم همين حركت عظيم بسيج سازندگى در ميدان سياست ، 9 دى ، 22 بهمن و حضور در انتخابات رو به فزايندگى است،اين گفته شعار نيست، امروز همتمان، بصيرتمان، توانائى‌هاى گوناگونمان از گذشته بمراتب بيشتر است، اين نسل پويا ، بالنده و آگاه در صحنه‌هاى گوناگون حاضراند وجهت گيرى انقلاب در ما كهنه نشده است. 

گفتنی است:خانه جانباز مدافع حرم به همت جمعی از جهادگران بسیجی در قالب اردوهای هفت روزه جهادی همت گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج قائم آل محمد(ص) با عنوان "سفیران تلاش ومجاهدت" مرمت و زیبا سازی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها