سردار سلیمانی در همایش بازسازی واقعه غدیرخم:

نمایش بازسازی واقعه غدیرخم همچون واقعه عاشورا

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم تاکید کرد:تاکید سازمان اردویی بسیج بر مردمی کردن این حرکت دینی و اسلامی و همچنین سپردن این حرکت به دست مردم است و باید این نمایش همانند واقعه عاشورای حسینی...
کد خبر: ۸۷۳۵۶۸۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم در همایش بازسازی واقعه غدیرخم که با حضور مسئولان استانی و نواحی سپاه سراسر کشور در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، گفت:غدیر سنبل امامت و ولایت، نشانه و رمزی است که از نبوت حکایت می کند و می توان گفت که غدیر، کوثری فناناپذیر و چشمه ای است که تا پایان هستی،می جوشد.
وی ادامه داد: به فرموده رسول اکرم(ص)،روز غدیرخم برترین عید های امت من است و نیز  امام صادق(ع) می فرمایند که عید غدیر، عید بزرگ خداست.
رئیس ستاد بازسای واقعه غدیرخم تاکید کرد:امسال با همت و تلاش همه مسئولین و رده های نواحی 162 نقطه از کشور، شاهد به نمایش در آمدن بازسازی واقعه غدیرخم در  روز عیدغدیر به صورت همزمان خواهیم بود.
سردار سلیمانی افزود: به دلیل تغییرات جوی در برخی از استانها، امکان به تعویق افتادن اجرای این مراسم وجود دارد، اما تاکید سازمان این است که این نمایش در یک روز و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.
وی گفت: به یاد دارم نمایش واقعه غدیرخم، سال 89 برای نخستین بار به دلیل با تقارن روز بسیج و عیدغیرخم، در قم برگزار شد و از آن روز تا به امروز شاهد رشد کمی و کیفی این برنامه نمایشی بودیم.
 رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم ابراز داشت: یکی از ویژگی های این طرح و نمایش، مردمی بودن و توجه به نظرات علما و و همچنین مشارکت و پشتوانه بزرگان دینی بوده است.
سردار سلیمانی افزود: امیدواریم با همفکری و هم افزایی مسئولان استانی اجرا کننده نماش واقعه غدیرخم، این نمایش به بهترین شکل ممکن و با تاکید به محتوا، در روز عیدغدیرخم اجرا گردد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکید سازمان اردویی بسیج بر مردمی کردن این حرکت دینی و اسلامی و همچنین سپردن این حرکت به دست مردم است و باید این نمایش همانند واقعه عاشورای حسینی و سایر مناسبت های مذهبی به دست مردم سپرده شود.
ارسال نظرات